סכנין גברה על ק"ש 0:1, חדרה ניצחה את הפועל ת"א, נתניה ומכבי חיפה נפרדו בתיקו

שער בודד של איברהימה קונטה הכריע את המשחק והעניק שלוש נקודות חשובות לחבורה של סילבס. מרמנטיני סידר לחדרתים ניצחון ליגה שלישי ברציפות

המחזור ה-20 בליגת הבורסה לניירות ערך הושלם אתמול (שני) עם המשחק בין הפועל ק"ש לבני סכנין, בו גברו האדומים 0:1 משער של איברהימה קונטה. המארחת נשארה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-26 לאחר שעלא ג'אפר הורחק באדום ישיר כשהכשיל את גיא מלמד סמוך לרחבה. אחרי 57 דקות ללא שערים, החבורה מסכנין עלתה על לוח התוצאות לאחר מבצע קבוצתי שהחל עם מסירה של בירם כיאל לגיא מלמד, שהמשיך בנגיעה לקונטה שהשתלט נפלא בתוך הרחבה ובעט מ-11 מטרים לרשת העליונה ופנימה.

מוקדם יותר השבוע (ראשון) שוחקו שני משחקים נוספים. תחילה, הפועל תל אביב אירחה את הפועל חדרה באצטדיון בלומפילד, כאשר השער היחידי במשחק הגיע מהצד החדרתי. גוסטבו מרמנטיני היה אחראי על שלוש הנקודות אחרי שכבש מבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-55. החדרתים רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, מנגד, האדומים מגוש דן רשמו הפסד ליגה ראשון מאז המחזור ה-11.

בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק המרכזי בין מכבי נתניה למכבי חיפה באצטדיון נתניה. הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-51 אחרי שיובל אשכנזי כבש מול האקסית בעיטת עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-84 עומר אצילי השווה את התוצאה עבור הירוקים וקבע את תוצאת המשחק. החיפאים רשמו לראשונה העונה שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בצד השני, המארחת השלימה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של נתניה

הוסיפו תגובה