ניצחונות למכבי ת"א, ב"ש, הפועל חיפה ונוף הגליל

מכבי ת''א השלימה ניצחון ליגה שלישי בארבעה משחקים, הפועל ב''ש ניצחה בחוץ את הפועל ירושלים, האדומים מחיפה הביסו את בית''ר

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-20 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במשחק הראשון ליום זה, הפועל באר שבע גברה על הפועל ירושלים באצטדיון טדי. השער היחידי במשחק נכבש בדקה ה-44 על ידי יוג'ין אנסה, כשנגח לרשת מקרוב אחרי הגבהה של דנילו אספרייה. בסיום, האורחת השלימה ניצחון ליגה שני ברציפות ועלתה למקום הראשון בטבלה לפחות עד משחקה של מכבי חיפה ביום ראשון.

במשחק נוסף, מכבי ת"א יצאה למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון אשדוד. בדקה ה-37 האשדודים עלו ליתרון, כשחמודי כנעאן הגיע אל מסירה של עוז בילו וכבש בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-56 הצהובים הצליחו להשוות, אחרי שטל בן חיים סיים מתפרצת, בבעיטה אל הרשת. כעבור שלוש דקות התל אביבים הכפילו את יתרונם, הרמה של דן ביטון הגיע אל עדן שמיר, שסיים מהאוויר פנימה. בדקה ה-89 סטיפה פריצה קבע את תוצאת הסיום עם שער נהדר עם הראש, וסידר לאורחת ניצחון ליגה שלישי בארבעה משחקים.

עוד באותו ערב, שער של טימוטי מוזי בדקה ה-58 סידר להפועל נוף הגליל ניצחון ליגה חשוב בקרב התחת מול מכבי פתח תקווה. נוף הגליל עלתה למקום ה-12 והם עם 17 נקודות. בצד השני, המלאבסים השלימו משחק ליגה 13 ברציפות ללא ניצחון והם במקום האחרון עם 11 נקודות.

במשחק האחרון בערב זה, הפועל חיפה אירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-10 אלון תורג'מן העלה את האדומים ליתרון, כשניצל הדיפה לא טובה של איתמר ניצן. בדקה ה-25 החיפאים הכפילו את היתרון, מסירת עומק של דור מלול מצאה את אלן אוז'בולט, שכבש בנגיעה אחת. כעבור 13 דקות המארחת כבשה שער נוסף, הפעם זה היה תורו של דוד טויטו להצטרף מהקו האחורי ולנצל חור בהגנה הבית"רית. המארחים לא עצרו ובדקה ה-41 אוז'בולט השלים צמד נהדר. עם פתיחת המחצית השנייה לירן רוטמן הצליח לצמק את התוצאה, כאשר בעיטה שלו פגעה בשחקן ונכנסה פנימה. בדקה ה-65 אוז'בולט כבש שלושער ראשון העונה וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון הפועלים השלימו ניצחון ליגה שני ברציפות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה