ניצחון חוץ להפועל ת"א על בית"ר ירושלים

הפועל ת''א ניצחה בפעם השנייה העונה את בית''ר ירושלים, הפועל ב''ש גברה בחוץ על מכבי פ''ת משער של מיגל ויטור, שער דרמטי של יעקב בריהון סידר ניצחון על בני סכנין

הושלם המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. ביום ראשון בשעה 19:00 התחיל המשחק בין בני סכנין למ.ס. אשדוד באצטדיון דוחא. 92 דקות עברו ללא שער, עד שיעקב בריהון קיבל את הכדור באגף הימיני, עבר שחקן ובעט אל החיבורים, שער ניצחון אדיר לאשדודים. בעקבות הניצחון האורחים עלו למקום השישי והם עם 26 נקודות.

במשחק נוסף ביום ראשון הפועל באר שבע יצאה למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. בדקה ה-62 נכבש השער היחידי במשחק, כדור קרן של רמזי ספורי מצא את מיגל ויטור ברחבה והבלם כבש מקרוב. בעקבות הניצחון, האדומים מהנגב צמצמו את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד ממכבי חיפה.

ביום שני יצא לדרך המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים והפועל תל אביב באצטדיון טדי. בדקה השמינית כדור רוחב של אלון אזוגי מצא את ראשו של אושר דוידה על קו ה-16, והחלוץ נגח קשתית אל הרשת והעלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-60 האורחת הכפילה את היתרון כשפארלי רוסה ניצל ערבוביה ברחבה ודחק מקרוב פנימה. בעקבות הניצחון, התל אביבים השלימו ניצחון שני על בית"ר העונה ועלו למקום השלישי בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ב"ש

הוסיפו תגובה