תיקו בין מכבי חיפה להפועל ירושלים בסמי עופר

מכבי חיפה נעצרה אחרי עשרה ניצחונות רצופים כשסיימה בתיקו מול הפועל ירושלים, שער של חנן ממן סידר ניצחון חוץ להפועל חיפה נגד הפועל נוף הגליל

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במשחק שפתח את המחזור, נפגשו הפועל נוף הגליל והפועל חיפה באצטדיון גרין. בדקה ה-23 נכבש השער היחידי במשחק, היה זה חנן ממן שבעט בחוזקה בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה והעניק לאדומים מהכרמל את שלושת הנקודות. הפועל נוף הגליל רשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 17:20 יצא לדרך המשחק בין מכבי תל אביב ומכבי נתניה באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-16 מסירת רוחב של פארפה מצאה את אביב אברהם חופשי ברחבה ואחרון כבש פנימה והעלאה את הצהובים שחורים ליתרון. עשר דקות אחר כך התל אביבים חזרו למשחק, מתפרצת נהדרת הסתיימה אצל גבי קניקובסקי שכבש בנגיעה אחת. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, דני עמוס מסר בטעות לאדוארדו גררו, שכבש בקלות מול שער חשוף והשלים את המהפך של המארחת. בדקה ה-48 כדור קרן נתנייתי פגע באופיר דוידזאדה ונכנס לשערו וקבע 2-2. בסיום, הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, האורחים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד.

במשחק נוסף, הפועל חדרה אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון נתניה. בדקה ה-17 בעיטה חופשית נהדרת של מקסים פלקוצ'נקו מצאה את חיבורי הקורות ועלתה את החדרתיים ליתרון. בדקה ה-48 פלקושצ'נקו מצא את מרמנטיני ברחבה והקשר בעט פנימה וקבע 0-2. בסיום, המארחת ניצחה בפעם השנייה העונה את קריית שמונה והשלימה ניצחון ליגה שני ברציפות.

המשחק האחרון בערב זה הפגיש את מכבי חיפה והפועל ירושלים באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-52 מוחמד אבו פאני הותיר את הירוקים בעשרה שחקנים, אחרי שקיבל צהוב שני ויצא מהמשחק. בדקה ה-80 גם האדומים מהבירה נשארו גם בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום ישיר לעומר אגבדיש. בדקה ה-85 האורחים עלו ליתרון, ויליאם אגאדה קיבל כדור ממחצית המגרש, דהר אל הרחבה ובעט פנימה. בדקה ה-87 גודסווי דוניו בעט מחוץ לרחבה והצליח להכניע את אדבאיו שוער האורחת. בסיום המארחת נעצרה אחרי עשרה ניצחונות ליגה רצופים והיא עדיין במקום הראשון בטבלה עם 45 נקודות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ירושלים

הוסיפו תגובה