מכבי חיפה חגגה עם רביעייה, מכבי ת"א גברה בחוץ על בית"ר

הירוקים מהכרמל עלו למקום הראשון לפחות עד משחקה של ב''ש מחר, שער ניצחון של פריצה סידר למכבי ת''א שלוש נקודות נגד בית''ר, הפועל ת''א לא הצליחה לנצל יתרון מספרי וסיימה בתיקו נגד הפועל ירושלים

הערב התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך. המשחק שפתח את ערב זה, הפגיש את הפועל תל אביב והפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד. בדקה השמינית, נגיעת יד ברחבת המארחת הובילה לפנדל, גיא חדידה ניגש לבעוט ונעצר אצל ארנסטס שטקוס. בדקה ה-33 האדומים מהבירה נותרו בעשרה שחקנים אחרי שאווקה אשטה ספג כרטיס צהוב שני. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, האורחים קיבלו עוד הזדמנות להעלות ליתרון, כשפנדל נוסף נשרק לזכותם, חדידה הפעם דייק וקבע 1-0 במחצית. בדקה ה-61 התל אביבים חזרו למשחק, כאשר מסירה נהדרת של שלומי אזולאי (הקשר) הגיעה אל דני גרופר, שסיים באומנות פנימה. בסיום, המארחים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון והם במקום השמיני בטבלה עם 16 נקודות.

במשחק נוסף, נפגשו הפועל נוף הגליל והשנייה בטבלה, מכבי חיפה באצטדיון גרין. בדקה ה-38 הירוקים עלו ליתרון, כשעומר אצילי נגח בחוזקה לרשת מתוך הרחבה. בדקה ה-60 האורחים הכפילו את היתרון, אחרי שמסירת עומק נפלאה של חוסה רודריגז הגיעה אל דין דוד, שהשתלט על הכדור ולגלגל פנימה. בדקה ה-76 מוחמד אבו פאני כבש את השלישי, כאשר בעיטה חזקה שלו מקצה הרחבה מצאה את הרשת. רגע לפני שריקת הסיום, האורחת השלימה רביעייה, כשדולב חזיזה הבקיע מבעיטה חופשית מדויקת. בסיום, האלופה כבשה 16 שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והיא עלתה למקום הראשון לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע ביום שני.

בשעה 20:45 התחיל המשחק המרכזי, בו אירחה בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב באצטדיון טדי. בדקה ה-29 ברנדלי קוואס ניצל ערבוביה בהגנת המארחת, חטף את הכדור וגלגל לרשת את הראשון של הצהובים כחולים. תשע דקות אחר כך הירושלמים הצליחו לאזן את התוצאה, היה זה ירדן שועה שכבש מקרוב וקבע 1-1 במחצית. בדקה ה-56 האורחת החזירה לעצמה את היתרון, כאשר מסירה של אופיר דוידזאדה מצאה את סטיפה פריצה ברחבה, שהבקיע בנגיחה. בסיום, המכבים השלימו ניצחון שביעי בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלהם נגד הבית"רים ועלו למקום הרביעי בטבלה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה