ניצחונות לחדרה, אשדוד וק"ש

שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94 סידר שלוש נקודות לק''ש על נתניה, אשדוד גברה על פ''ת ועלתה למקום השישי בטבלה, חדרה ניצחה לראשונה מזה חמישה משחקי ליגה

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל חדרה ובני סכנין באצטדיון נתניה. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, שובל גוזלן העלה את המארחת על לוח התוצאות, כשנגח לרשת כדור קרן שהוגבה לעברו. בדקה ה-60 גוזלן רשם צמד, אחרי שבעט ברגל שמאל מתוך הרחבה אל הרשת, 0-2 לחדרתיים. בתוך תוספת הזמן מופלאח שלאעטה הצליח רק לצמק את התוצאה בבעיטה מדהימה מ-20 מטרים אל חיבורי הקורות. בסיום, המארחים קטעו את רצף שלושת ניצחונות החוץ של סכנין ורשמו ניצחון ביתי ראשון העונה.

בשעה 17:30 התחיל המשחק בין מכבי פתח תקווה למ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. בדקה ה-72 נכבש השער היחיד במשחק, היה זה פאהד באיו שכבש בנגיעה מקרוב, אחרי מסירה נהדרת של קני סייף. בעקבות הניצחון, האשדודים השלימו משחק ליגה שלישי ברציפות שהם חוזרים עם שלושת הנקודות, מנגד, המלאבסים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

במשחק שסגר את ערב זה, נפגשו הפועל קריית שמונה ומכבי נתניה באצטדיון קריית שמונה. כבר בדקה השנייה, אביב אברהם העלה את האורחים ליתרון, כשכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-41 הכחולים חזור למשחק, פריצה נהדרת של איתמר שבירו מהגנת האורחת הגיעה אל ידין לוגסי, שבפעם הראשונה נעצר אצל דני עמוס, אבל את הכדור החוזר הוא כבר סיים פנימה. רגע לפני סיום המשחק, הגבהה של אדריאן רוצ'ט מצאה את ראשו של זיו מורגן, שנגח פנימה וקבע 1-2 למארחת. בסיום, הצפונים השלימו ניצחון ליגה שני ברציפות ועלו למקום התשיעי בטבלה.

צילום תמונה ראשית: טל אקוקה

הוסיפו תגובה