ניצחון ביתי לב"ש על הפועל ת"א, תיקו בין מכבי ת"א לנוף הגליל

שני פנדלים מדויקים העניקו לב''ש ניצחון על הפועל ת''א, תיקו בין מכבי ת''א לנוף הגליל, ק''ש עלתה מעל הקו האדום בניצחונה על הפועל ירושלים

הערב (רביעי) שוחקו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך. במשחק הראשון לערב זה, נפגשו הפועל ירושלים והפועל קריית שמונה באצטדיון טדי. בדקה השנייה הובקע השער היחידי במשחק, היה זה סטפן מילושביץ', שכבש בהקפצה נהדרת אל הרשת. המארחת ניסתה למצוא את שער השוויון אך ללא הצלחה ובסיום האורחים קטעו רצף של שלושה הפסדי ליגה רצופים והם עלו מעל לקו האדום.

בשעה 19:30 יצא לדרך המשחק בין מכבי תל אביב להפועל נוף הגליל באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-24 הצהובים עלו ליתרון משער נהדר של טל בן חיים שכבש מתוך הרחבה, אחרי בישול יפה של גבי קניקובסקי. האורחת הצליחה להשוות בדקה ה-39, כשוהיב חביבאללה סיים בנגיעה, נגיחה של סלומון דניאל לעברו. הצהובים ניסו להחזיר לעצמם את היתרון, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. בסיום, המארחת רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ביתי, מנגד האורחים לא ניצחו בחמישה משחקי החוץ האחרונים שלהם.

במשחק נוסף, המוליכה הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את הפועל תל אביב. בדקה ה-52 המארחת קיבלה הזמנות נהדרת להעלות ליתרון, כשנשרק פנדל לטובתה, ניקיטה רוקאביצה בעט והעלה אותה ליתרון. בדקה ה-66 התל אביבים חזרו למשחק, פארלי רוסה הנהדר עבר שני שחקנים ומסר לשי אליאס שסיים בנגיעה מקרוב. בדקה ה-78 נשרק עוד פנדל לטובת ב"ש, הפעם איאד אבו עביד ניגש לבעוט וקבע את תוצאת המשחק 1-2. בעקבות הניצחון, האדומים מהנגב הגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות לפחות עד משחקה של מכבי חיפה, בצד השני, האורחים עם הפסד רביעי בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה