אשדוד גברה על נתניה, סכנין על בית"ר

שער של מוגיס סידר ניצחון חוץ לאשדוד על נתניה, סכנין גברה בביתה על בית''ר ועלתה למקום השלישי, פ''ת וחדרה נפרדו בתיקו

הערב נפתח המחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. במשחק הראשון לערב זה, נפגשו מכבי פתח תקווה והפועל חדרה באצטדיון המושבה. בדקה ה-15 המלאבסים עלו ליתרון, מבעיטה חופשית נהדרת של איתן אזולאי. כעבור 10 דקות האורחים מצאו את השוויון, היה זה עומר פדידה שניצל הדיפה לא טובה של אריק ינקו וכבש מקרוב. בסיום, המארחת רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, מנגד, חדרה רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 19:30 יצא לדרך המשחק בין מכבי נתניה למ.ס אשדוד באצטדיון נתניה. השער היחידי במשחק נכבש מרגליו של זקריה מוגיס, שסיים בנגיעה אחת מסירת רוחב של קני סייף. הנתנייתים שיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-29, כשפארפה גויאגון הורחק בכרטיס אדום ישיר. בסיום, האשדודים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד והם במקום השביעי עם 14 נקודות.

המשחק שסגר את ערב זה, הפגיש את בני סכנין ובית"ר ירושלים באצטדיון דוחא. בדקה ה-35 הרמה נהדרת של מרואן קבהא מצאה את ראשו של גיא מלמד, שהעלה את המארחים ליתרון. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, בירם כיאל הכפיל את היתרון עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-78 סכנין נשארה בעשרה שחקנים, אחרי שעבדאללה ג'אבר הורחק בכרטיס צהוב שני. רגע לפני שריקת הסיום גם מרקו ינקוביץ' קשרה של בית"ר הורחק בכרטיס אדום. בסיום, המארחת עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים והיא עלתה למקום השלישי בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה