ניצחונות לירושלמיות, תיקו בין בני סכנין להפועל חיפה

הפועל ירושלים השלימה מהפך וגברה על מכבי נתניה, שער דרמטי של רוקאביצה קבע תיקו בין ב''ש לאשדוד, ניצחון מרשים לבית''ר ירושלים על מכבי פ''ת

היום (שבת) יצא לדרך המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך. המשחק שפתח את השבת, הפגיש את הפועל ירושלים ומכבי נתניה באצטדיון טדי. בדקה ה-35 האורחת עלתה ליתרון משער אדיר של פארפה גויאגון, שבעט מ-30 מטרים אל החיבורים. 16 שניות במחצית השנייה הירושלמים כבשו את שער השוויון, כאשר מסירת עומק מצאה את ויליאם אגאדה, שהקפיץ מעל דני עמוס וקבע 1-1. בדקה ה-75 אגאדה השלים צמד, כשכדור חופשי מדויק של גיא בדש מצא את ראשו ומשם את הרשת. בעקבות הניצחון האדומים מהבירה עלו למקום ה-12 והם עם תשע נקודות בתשעה מחזורים.

בשעה 17:30 התחיל המשחק בין המוליכה הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד באצטדיון טוטו טרנר. האורחים פתחו נהדר את המשחק ובאו על שכרם, כאשר כדור קרן יצר ערבוביה ברחבה וננאד צבטקוביץ' היה הראשון להגיב ולבעוט פנימה. היתרון של האורחת הצליח להחזיק עד הדקה ה-90, רק שאז הגיע ניקיטה רוקאביצה שאיזן עבור המארחת את התוצאה וקבע 1-1. בסיום, אשדוד רשמה משחק ליגה שלישי ללא הפסד, מנגד, האדומים מהנגב עדיין במקום הראשון עם 19 נקודות בתשעת המחזורים הראשונים.

במשחק נוסף, בני סכנין אירחה את הפועל חיפה באצטדיון דוחא. בדקה ה-32 אלון תורג'מן מלך שערי הליגה עד כה, העלה את האורחת ליתרון, כשסיים בנגיעה אל הרשת, מסירת עומק נהדרת של לירן סרדל. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, ארי מורה קשרה של המארחת, עבר שלושה שחקנים ליד דגל הקרן, חדר לרחבה ומסר כדור רוחב לגיא מלמד, שכבש בבעיטה חדה אל הרשת. בדקה ה-49 תורג'מן השלים צמד, אחרי שסיים בנגיחה מדויקת התקפה קבוצתית מושלמת של האדומים שחורים והחזיר להם את היתרון. בדקה ה-78 מופלאח שלאעטה הצליח לאזן את התוצאה, כשכבש בבעיטה אלכסונית לרשת הגבוהה של אוהד לויטה. בעקבות התיקו, סכנין רשמה משחק ליגה ביתי רביעי ברציפות ללא ניצחון, בצד השני, האורחים נותרו במקום השני והם עם 17 נקודות.

במשחק שנעל את ערב זה, מכבי פתח תקווה אירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה. כבר בדקה השנייה ירדן שועה קיבל מסירת עומק נהדרת מגליאופילו האסלביינק וכבש בנגיעה אחת. כעבור 13 דקות, שועה השלים צמד, כאשר רץ כל הדרך ממחצית המגרש והכניע את אריק ינקו. בדקה ה-59 מרקו ינקוביץ בעט כדור חזק לכיוון השער, הכדור פגע בשחקן הגנה של המארחת ונכנס לרשת. בסיום, הירושלמים עלו למקום השביעי, מנגד, המלאבסים רשמו הפסד ליגה שני ברציפות והם במקום העשירי עם תשע נקודות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה