רמת השרון ניצחה את בית"ר ת"א, פ"ת את כפר קאסם

הפועל פ''ת כבשה שער ראשון אחרי חמישה משחקי ליגה בניצחונה על כפר קאסם, בני ריינה ניצחו את אום אל פאחם ועלו למקום החמישי בטבלה, ניצחונות גם לרמת השרון, א.ס אשדוד ואחי נצרת

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-11 בליגה הלאומית, עם חמישה משחקים שיצאו במקביל בשעה 15:00. במוקד, מכבי אחי נצרת יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון וניצחה בזכות שער עצמי של בן ויצמן, שוער הכתומים. בעקבות הניצחון, האורחים רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות והם עם 16 נקודות עד כה העונה. במשחק נוסף, הפועל פתח תקווה אירחה את מ.ס כפר קאסם באצטדיון המושבה. בדקה ה-18 נכבש היחידי במשחק, פיטר אניקאצ'י עלה גבוה לכדור רוחב וכבש בנגיחה חזקה. בעקבות השער, המלאבסים שברו בצורת של חמישה משחקי ליגה ללא שער ורשמו ניצחון שלישי העונה.

במקביל, בית"ר ת"א בת ים אירחה את הפועל ניר רמת השרון. בדקה ה-41 האורחים עלו ליתרון, כאשר עוז פרץ נגח כדור קשתי מתוך הרחבה אל הרשת. בדקה ה-67 רמת השרון הכפילה את יתרונה, היה זה אור אוסטוינד שכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. המארחת הספיקה רק לצמק לקראת שריקת הסיום, משער של אייל חן. בעקבות הניצחון המארחת נשארה מתחת לקו האדום עם 6 נקודות, בצד השני, רמת השרון עלתה למקום השביעי והיא עם 17 נקודות.

לכל תוצאות המחזור ה-11 בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות בית"ר ת"א בת ים

הוסיפו תגובה