ניצחונות לאשדוד ומכבי חיפה

שערים של סבג ואינברום סידרו ניצחון חוץ לאשדוד על מכבי ת''א, מחצית ראשונה גדולה של הירוקים הבטיחה ניצחון ליגה שני ברציפות

הערב הושלם המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שני משחקים. בשעה 20:15 התחיל המשחק בין מכבי תל אביב למ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-19 הצהובים נשארו בעשרה שחקנים, אחרי ששרן ייני הורחק באדום ישיר. האשדודים ניצלו את היתרון המספרי ובדקה ה-29 נאור סבג קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מדויק פנימה. התל אביבים ניסו לחזור למשחק, אך הפקירו את ההגנה ובדקה ה-82 נענשו על ידי אור אינברום, שכבש בבעיטה חזקה לפינת שערו של דניאל פרץ והבטיח לאורחים את הניצחון. בסיום, המארחת רשמה הפסד ליגה רביעי בשבעת המשחקים הראשונים של העונה.

במשחק המרכזי מכבי חיפה אירחה את מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. הירוקים עלו ליתרון כבר בפתיחה, עומר אצילי הרים כדור נהדר לרחבה ודולב חזיזה הגיח מאחור וכבש בנגיעה. בדקה ה-40 אצילי הוסיף לבישול גם שער, כאשר קיבל מסירת עומק מגודסווי דוניו והקפיץ באומנות מעל דני עמוס. במהלך המחצית השנייה הנתנייתים ניסו לחזור למשחק ויצרו הרבה מצבי הבקעה, אך ניסיונותיהם כשלו. בסיום, חיפה ניצחה את נתניה 0-2 בפעם הרביעית ברציפות ועלתה למקום השלישי בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה