סכנין ניצחה את מכבי ת"א, ב"ש את בית"ר ירושלים

ניצחון חוץ לבאר שבע על בית''ר ירושלים, ניצחון לבני סכנין על מכבי ת''א, תיקו בין הפועל חדרה למכבי חיפה

הערב (ראשון) התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 20:00 יצא לדרך המפגש בין בני סכנין למכבי תל אביב באצטדיון דוחא. בדקה ה-7 נגיעת יד ברחבת סכנין הובילה לפנדל עבור האורחים, אנריק סאבוריט ניצל זאת כדי לקבוע 1-0. כמה דקות אחר כך המארחים קיבלו הזדמנות לחזור למשחק מבעיטת עונשין מ-11 מטרים אך בירם כיאל לא הצליח להכניע את דניאל פרץ. בדקה ה-28 מסירה של רז שטיין מצאה את עבדאללה ג'אבר שסיים נהדר לפינת שערו של פרץ. בדקה ה-74 האורחת השלימה מהפך מרגליו של שטיין. עוד לפני סיום המשחק האדומים מהצפון הצליחו להבקיע שער נוסף, היה זה ניר לקס שחדר לרחבה ובעט מדויק פנימה. בסיום, סכנין משיגה ניצחון על הצהובים בפעם הראשונה מאז עונת 13/14.

בשעה 20:30 התחיל המשחק בין הפועל חדרה למכבי חיפה באצטדיון נתניה. על אף מצבי ההבקעה הקורצים בשני הצדדים, הקבוצות לא הצליחו להכניס את הכדור לרשת וסיימו בתיקו ללא שערים.

במשחק המרכזי של המחזור בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את הפועל באר שבע. בדקה ה-55 איתי שכטר העלה את המארחים על לוח התוצאות, כשהצליח לדחוק מקרוב כדור חופשי שהגיע לעברו. כעבור רבע שעה רמזי ספורי הכפיל את יתרונה של הבאר שבעים מהנקודה הלבנה. דקה אחר כך, אוראל דגני הורחק בכרטיס אדום והותיר את הירושלמים בעשרה שחקנים. בסיום, האדומים מהנגב חזרו הביתה עם ניצחון חוץ חשוב.

הוסיפו תגובה