ניצחון ביתי להפועל ת"א על אשדוד

הפועל ת''א גברה על מ.ס אשדוד בביתה, תוצאת תיקו נרשמה בין פ''ת לק''ש ובין הפועל חיפה ומכבי נתניה

הערב (שבת) יצא לדרך המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. בשעה 18:45 התחיל המפגש בין הפועל חיפה למכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות קיוו לפתוח את העונה החדשה עם ניצחון, אך הן לקו בחסר בפעולה האחרונה ולא הצליחו למצוא את הרשת מה שהוביל לחלוקת נקודות.

בשעה 19:00, מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל קריית שמונה. בדקה ה-23 נכבש השער הראשון של עונת 21/22 בליגת הבורסה לניירות ערך, אחרי שסטפן מילושביץ' ניצל טעות בהגנת המארחים וכבש מקרוב לזכות קריית שמונה. עשר דקות במחצית שנייה המארחת ניצלה בעיטת עונשין מ-11 מטרים והשוותה את התוצאה. בסיום, שתי הקבוצות חזרו הביתה עם נקודה.

במשחק נוסף, הפועל תל אביב אירחה את מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, התל אביבים עלו ראשונים על לוח התוצאות, היה זה דורון ליידנר שכבש בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה בדקה ה-59. המארחים הכפילו את היתרון בדקה ה-88, כאשר מהלך קבוצתי נהדר הגיע לאופק ביטון שעמד על סף הרחבה ובעט חזק פנימה. כעבור דקה אשדוד הצליחה לצמק את התוצאה מרגליו של עוז בילו, שניצל טעות בהגנת המארחת. עד הסיום המארחים הצליחו לשמור על היתרון והבטיחו לעצמם פתיחת עונה נהדרת עם שלוש נקודות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה