מכבי פ"ת במקום הרביעי, ניצחון לבית"ר ירושלים

המלאבסים ניצחו את קריית שמונה ועלו למקום הרביעי על חשבונה, צמד של שועה הוביל את הירושלמים לניצחון ביתי על בני סכנין

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון וה-33 בפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 18:00 התחיל המשחק הראשון לערב זה, כשהרביעית הפועל קריית שמונה אירחה את החמישית מכבי פתח תקווה. בדקה ה-22 ליאל עבדה הצעיר העלה את האורחים ליתרון, מבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בקורה ונכנסה פנימה. ארבע דקות עברו והמלאבסים הכפילו את יתרונם, היה זה מורגן פריאר שכבש את שערו הראשון העונה אחרי שבעט מקרוב לרשת. רבע שעה במחצית השנייה המארחים חזרו למשחק עם שער נגיחה נהדר של רועי קהת. קריית שמונה לא הצליחה למצוא את שער השוויון עד שריקת הסיום ואיבדה את המקום הרביעי לפתח תקוואים, כאשר נותרו רק שלושה משחקים לסיום הפלייאוף העליון.

במפגש נוסף, היורדת הטרייה בני יהודה תל אביב גברה על הפועל תל אביב בביתה משער בדקה ה-86 של אמיר רוסתום, שכבש אחרי מסירה נהדרת של דן מורי. המארחת שמרה על שער נקי בכל שלושת משחקי הליגה נגד האדומים העונה.

בשעה 20:15 נפגשו הפועל חיפה והפועל כפר סבא באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-11 וויליאם אגאדה מצא בכדור רוחב את רוסלן ברסלי, שכבש מול שער חשוף והעלה את האדומים ליתרון. כמה דקות אחר כך, אלון תורג'מן סיים התקפה יפה של המארחים בבעיטה מדויקת לרשת והכפיל את יתרונם. החגיגה של החיפאים המשיכה ובדקה ה-33 כדור עומק של גל אראל הגיע לאגאדה שעבר את השוער וגלגל לרשת. שלוש דקות במחצית השנייה הירוקים חזרו למשחק, אחרי שער של טימוטי מוזי שסיים התקפה מתפרצת יפה. בדקה ה-54 מיקי סירושטיין שנכנס כמחליף כמה דקות לפני כן יצא בכרטיס אדום ישיר והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. כפ"ס ניצלה את היתרון המספרי וצימקה את התוצאה ל3-2 אחרי פנדל מדויק של עומר פדידה בדקה ה-72. בסיום, המארחת השלימה רצף של שלושה ניצחונות בליגה, מנגד האורחים רשמו משחק ליגה 12 ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 21:00 יצא לדרך המשחק האחרון לערב זה, שהפגיש את בית"ר ירושלים עם בני סכנין באצטדיון טדי. בדקה ה-15 אורי מגבו כבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה והעלה את הירושלמים ליתרון. בדקה ה-37 הצהובים שחורים הכפילו את יתרונם מרגליו של ירדן שועה, שכבש אחרי מסירה חכמה של מגבו. בתחילת המחצית השנייה המארחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שנשלף כרטיס אדום ישיר לעבר אופיר קריאף. על אף החיסרון המספרי הירושלמים כבשו פעם נוספת, היה זה ירדן שועה שהשלים צמד שערים, אחרי שכבש מפנדל בדקה ה-72. חמש דקות אחר כך האורחים צימקו את התוצאה משער ליגה שביעי העונה של אוסמה חלאילה. בסיום, המארחת קטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. מנגד, האורחת רשמה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה