כפר שלם ירדה לליגה א', ניצחונות לעכו ואום אל פאחם

על אף ניצחונה כפר שלם ירדה לליגה א', שער ניצחון דרמטי של זאהי אחמד העלה את עכו אל מעל הקו האדום, ניצחונות גם לעולות הטריות

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-36 במסגרת הפלייאוף העליון והתחתון בליגה הלאומית. במוקד, הפועל אום אל פאחם אירחה את הפועל פתח תקווה לקרב מרתק בתחתית. בדקה ה-33 המארחים עלו ליתרון, אחרי נגיחה מדויקת של דני עאמר לפינה הימינית. המלאבסים חיפשו את שער השוויון במהלך המחצית השנייה אך הרבו להחמיץ ודקה לסיום האדומים הכפילו את יתרונם והבטיחו את ניצחונם. בעקבות הניצחון אום אל פאחם עלתה למקום ה-14 והורידה את הכחולים אל מתחת לקו האדום כשהם כבר לא תלויים בעצם.

במקביל האחרונה בטבלה הפועל כפר שלם יצאה למשחק חוץ נגד מכבי אחי נצרת. בדקה השמינית, ירין אברהם שחקנה של האורחים נגח בחוזקה לרשת מתוך הרחבה והעלה אותם ליתרון. הכתומים הכפילו את התוצאה בדקה ה-48 משער עצמי של טארק בושאנק. על אף ניצחונה כפר שלם ירדה רשמית והיא תשחק עונה הבאה בליגה א'. במשחק נוסף, הפועל עכו גברה בחוץ על הפועל עפולה משער דרמטי בדקה ה-95 של זאהי אחמד, אחרי שבעט פנימה בעיטה חזקה מקצה הרחבה והעלה את האורחים אל מעל הקו האדום כאשר נותר רק מחזור אחד לסיום.

כל תוצאות המחזור ה-36 בלאומית לפניכם:

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של הפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה