טקס הנחת אבן פינה למגרשי כדורגל בקריית אונו

אתמול (שני) התקיים טקס הנחת אבן פינה למגרשי כדורגל עירוניים בקריית אונו

טקס הנחת אבן פינה למגרשי הכדורגל העירוניים בקריית אונו נערך אתמול (שני) בצומת סביון, שם יוקמו כחלק מרובע העסקים והבילוי של קריית אונו MYONO. הטקס התקיים במעמד ישראל גל, ראש העיר, ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, עמי כחלון, סגן ראש העיר, ירון יעקבי, משנה לראש העיר ויו"ר החברה לפיתוח קריית אונו, עו"ד אלונה בומגרטן, מחזיקת תיק הספורט, חיים סופר, מנכ"ל העירייה, דודי מור, מנהל אגף הספורט ורועי כהן, מנכ"ל החברה לפיתוח קריית אונו, שחתמו במשותף על קלף אבן הפינה.


בטקס השתתפו רבים מתושבי העיר, שחקני עבר ובני נוער, שבשל הקלות הקורונה, יכלו לקחת חלק בטקס המרגש שמביא איתו בשורה גדולה לחובבי הכדורגל בעיר ולשחקני הכדורגל בקבוצות השונות.
המתחם החדש ייבנה על שטח של 22 דונם, ויכלול מגרש דשא טבעי עם יציע של 1,500 מושבים, יחד עם מגרש דשא סינטטי עם יציע של 500 מושבים ומבנה שיכלול חדרי שופטים, מלתחות, אקדמיה עם כיתות לימוד מאובזרות ומתקדמות ומשרדים שישרתו את אגודת הכדורגל, בשטח של 800 מ"ר. האצטדיון עצמו יתאים למשחקי ליגה א' וישמש לאירוח קבוצות כדורגל מובילות. המתחם כולו צפוי להיפתח בספטמבר 2022.
ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: " זהו יום גדול לקריית אונו, שלאחר שנים רבות של השקעה בשחקני הכדורגל, קטנים כגדולים, פותחת שער רחב שייתן מענה לרבים נוספים, בנים ובנות, אשר ישים אותה על מפת הכדורגל בארץ. מבחינתי, זה יהיה הדובדבן שבקצפת, יחד עם ההשקעה הרבה בחידוש כל מתקני הספורט בעיר".


ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: " אין דבר שיותר מרגש אותי, בטח ובטח כתושב העיר, מהרחבת ענף הכדורגל והיכולת להביא אותו לכמה שיותר קהלים. אין לי ספק  כי המגרש הזה יהיה תפוס בכל שעה שניתן יהיה לשחק עליה. קיים חוסר אדיר במתקני כדורגל ולצערי, טקסים כמו אלה, הולכים ומתמעטים. חשוב שכולנו שנבין. מגרשי הכדורגל הם החממה הטובה ביותר לגדל את הילדים והנוער שלנו. לתת להם להיות חלק ממשמעת קבוצתית, לאפשר להם להוציא אנרגיה במקום לבהות במסכים, להחדיר בהם את נושא ההישגיות, ולשמור על בריאותם ומנגע ההשמנה."


הוסיפו תגובה