תיקו בין ב"ש למכבי ת"א, הפער בפסגה ארבע נקודות

שערים של כהן וקבהא קבעו חלוקת נקודות בטוטו טרנר, הפועל חיפה ניצחה את בית''ר ירושלים

הערב (שני) הושלם המחזור ה-31 במסגרת הפלייאוף התחתון ומחזור ה-32 בפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך.  המשחק שפתח את ערב, הפגיש בין הפועל ת"א לבין היורדת הטרייה הפועל כפר סבא באצטדיון בלומפילד. בדקה העשירית האורחים עלו ליתרון משער נהדר של עמנואל בואטנג, שבעט בעיטה מדויקת מ-20 מטרים לתוך הרשת. האדומים קיבלו הזדמנות להכפיל את יתרונם מבעיטת עונשין מ-11 מטרים שנשרקה לזכותם בדקה ה-32, דן אייבינדר ניצל זאת וקבע 2-0. חמש דקות לפני סיום המחצית הראשונה, הירוקים חזרו למשחק מפנדל מוצלח של עומר פדידה. בדקה ה-71 זה היה שוב פדידה שהבקיע והשווה את התוצאה, אחרי כבש בנגיחה נהדרת מתוך הרחבה. בסיום, המארחת איבדה יתרון של שני שערים בפעם השנייה העונה, מנגד האורחים קטעו רצף של שישה הפסדי ליגה רצופים.

בשעה 20:45 התחיל המשחק בין הפועל חיפה לבין בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. בדקה התשיעית איבוד כדור בהגנת המארחים הגיע לירדן שועה, שבמסירה חכמה השאיר את מתאוסיניו מול שער חשוף והאחרון גלגל פנימה. האדומים חזרו למשחק כאשר אלון תורג'מן ניצל טעות של אור זהבי בהגנה ובעט לקורה ופנימה. המארחת השלימה את המהפך במחצית השנייה כשנגיחה לכיוון הרחבה מצאה את ראשו של ניסו קפילוטו שנגח מקרוב לרשת. בדקה ה-78 נכבש השער היפה במשחק כאשר לירן סרדל בעט נהדר מחוץ לרחבה וקבע את תוצאת הסיום 1-3. חיפה רשמה ניצחון שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים, בצד השני הירושלמים רשמו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 21:00 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, כשהפועל באר שבע אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. בדקה ה-28 נשרק פנדל לזכות האורחים אחרי עבירה בתוך הרחבה, יונתן כהן ניצל זאת והעלה את התל אביבים ליתרון. רבע שעה במחצית השנייה הגיע שער השוויון של האדומים, כאשר מרוואן קבהא שלח בעיטה מדהימה מחוץ לרחבה הישר לחיבורי הקורות של דניאל טננבאום. בסיום, הצהובים רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ורחוקים ארבע נקודות מהמקום הראשון.

תמונה ראשית: באדיבות אתר מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה