ניצחונות למכבי נתניה והפועל חיפה

נתניה והפועל חיפה התרחקו מהתחתית, שער שוויון דרמטי לבני יהודה מול סכנין

הערב (שבת) יצאו לדרך המחזור ה-28 בפלייאוף התחתון והמחזור ה-29 בפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. במשחק שפתח את ערב זה, נפגשו הפועל תל אביב והפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, האורחים עלו ליתרון מרגליו של וויליאם אגאדה, שסיים כדור עומק טוב שנמסר לעברו מאלון תורג'מן בבעיטה לרשת. תורג'מן העלה את מאזנו במשחק לשני בישולים, כאשר בדקה ה-78 מסר כדור רוחב טוב לחנן ממן, שבעט בנגיעה אחת פנימה. בסיום, החיפאים חזרו לנצח אחרי שלא עשו זאת בחמשת משחקי הליגה האחרונים, בצד השני המארחת הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה.

בשעה 18:30 בני סכנין אירחה את בני יהודה תל אביב למפגש תחתית מרתק. בדקה ה-23 סכנין עלתה ליתרון משער נהדר של חגי גולדנברג, ששיגר בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה אל בין חיבורי הקורות. בהמשך המשחק הכתומים לחצו וניסו לחזור למשחק ודקה בתוך תוספת הזמן, אלמוג בוזגלו הצליח להשוות את התוצאה מבישול של עמית זנטי. השער הדרמטי קירב את בני יהודה לארבע נקודות מהקו האדום, מנגד המארחים ספגו שער אחרי 453 דקות ללא ספיגה בכל המסגרות.

בשעה 18:45 יצא לדרך המפגש בין החמישית הפועל קריית שמונה שאירחה את השישית הפועל באר שבע. בדקה ה-12 הכחולים עלו על לוח התוצאות, אחרי שכדור רוחב של רועי קהת מצא את לוסיו מרינאו חופשי ברחבה והאחרון בעט בעוצמה לרשת. באר שבע ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-75 מסירה של מרסלו מלי הגיעה לז'וזווה שעצר על החזה ומהאוויר בעט אל בין חיבורי הקורות, שער נהדר לפורטוגלי. התוצאה נשמרה עד הסיום והשתיים נפרדו בחלוקת נקודות.

בשעה 20:30 יצא לדרך המפגש האחרון לערב זה, בית"ר ירושלים יצאה למשחק חוץ נגד מכבי נתניה. בדקה השלישית, איבוד כדור של עלי מוחמד במחצית המגרש הוביל להתקפה מתפרצת של מארחים ובסיומה גבי קניקובסקי הגיע למצב של אחד על אחד עם איתמר ניצן, הקשר לא התבלבל והעלה את היהלומים ליתרון. בעקבות הניצחון, נתניה השוותה את המאזן נגד בית"ר ירושלים העונה כאשר כל קבוצה עם ניצחון אחד, תיקו והפרש השערים ביניהם עומד על 3-3.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה