נס ציונה צמצמה את הפער מירושלים לשש נקודות

השלישית נס ציונה ניצלה את חלוקת הנקודות במשחקים של שתי הראשונות והתקרבה לצמרת

היום (שישי) נפתחו משחקי הפלייאוף העליון והתחתון במסגרת המחזור ה-31 בליגה הלאומית, כאשר חמישה משחקים יצאו לדרך בשעה 16:00 וביום שני יושלם המחזור עם שלושת המשחקים הנוספים. המוליכה, הפועל נוף הגליל אירחה את החמישית הפועל ניר רמת השרון. בדקה ה-14 המארחים עלו ליתרון, כשמתיאוס לימה עלה לכדור שהורם לרחבה גבוה מעל כולם ונגח לרשת. בדקה ה-38 נוף הגליל נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שבלמה דויד אקואה ראה את הכרטיס הצהוב השני. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה רמה"ש ניצלה את היתרון המספרי והשוותה את התוצאה מרגליו של רועי לוי. השוויון נשמר עד הסיום ובסופו נוף הגליל נשארה במקום הראשון וסיימה רצף של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

במפגש נוסף, הפועל ירושלים אירחה באצטדיון טדי את הפועל ראשון לציון. בדקה ה-36 האדומים מהבירה עלו ליתרון משערו ה-16 העונה של עידן שמש, שסיים כדור ארוך שנמסר לעברו עם בעיטה לרשת התחתונה. בדקה ה-54 מוחמד במבה ראה את הכרטיס האדום אחרי עבירה מסוכנת והשאיר את הכתומים בעשרה שחקנים. על אף החיסרון המספרי, כדור קרן של האורחים מצא את עמית מוסרי חופשי ברחבה ומשם הוא בעט פנימה. המארחים לחצו בדקות הסיום בכדי למצוא את שער הניצחון אך מאמציהם לא צלחו. בסיום, הירושלמים השלימו משחק שלישי ללא הפסד ופספסו הזדמנות להיצמד לנוף הגליל בפסגה.

עוד באותה שעה, סקציה נס ציונה ניסתה להיצמד למקום השני כאשר אירחה את הפועל עימאד אכסאל. בדקה התשיעית נס ציונה עלתה על לוח התוצאות, אחרי שכדור רוחב בהגנת האורחים פגע בשחקנה של אכסאל, ניב אברג'יל ונכנס פנימה. בעקבות הניצחון הכתומים צמצמו את הפער מהמקום השני לשש נקודות, מנגד האורחים רשמו הפסד ליגה רביעי ברציפות. ניצחונות נרשמו גם להפועל כפר שלם והפועל אום אל פאחם.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של סקציה נס ציונה

הוסיפו תגובה