מכבי ת"א עלתה למקום הראשון

הצהובים ניצחו וניצלו תיקו של מכבי חיפה מול פ"ת כדי לטפס לפסגה, רגע לפני המפגש בין השתיים

הערב נפתחו משחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגת הבורסה לניירות ערך. המשחק הראשון לשבת זו, הפגיש באצטדיון נתניה את הפועל חדרה והפועל תל אביב. בדקה ה-53 כדור טועה בהגנת המארחים הגיע אל שלומי אזולאי, שבעט מקרוב פנימה. זוהי הייתה גם תוצאת הסיום, התל אביבים צברו שבע נקודות בשלושת המשחקים העונה מול חדרה, מנגד המארחת סיימה רצף של שישה משחקי ליגה ללא הפסד.

בשעה 18:45 יצא לדרך המשחק שפתח את הפלייאוף העליון והפגיש את מ.ס. אשדוד והפועל קריית שמונה. בדקה ה-37 האורחים עלו ליתרון, כאשר בעיטה חזקה של מוחמד שכר מתוך הרחבה, הכניעה את יואב ג'ראפי ונכנסה פנימה. שתי דקות אחר כך, אשדוד נשארה בעשרה שחקנים אחרי שרועי גורדנה הורחק בצהוב שני. על אף החיסרון המספרי, האדומים הצליחו להשוות את התוצאה, כאשר המחליף זקריה מוגיס שנכנס כמה דקות לפני כן, כבש בנגיעתו הראשונה במשחק. ניסיונותיהם של הכחולים מהצפון לנצח את המשחק לא צלחו, מה שהשאיר את ק"ש הקבוצה היחידה מבין קבוצות הפלייאוף העליון שהמארחים לא הצליחו לנצח העונה.

במפגש נוסף, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את מכבי פתח תקווה. בדקה ה-19 סאן מנחם השלים מהלך קבוצתי נפלא עם מסירת רוחב לצ'רון שרי, שנגח פנימה והעלה אותם ליתרון. כעבור חמש דקות במחצית השנייה פ"ת עלתה גם היא על לוח התוצאות, כאשר בעיטה של ליאל עבדה פגעה בשחקן הגנה, הטעתה את ג'וש כהן ונכנסה לרשת. בסיום, הירוקים רשמו תיקו ראשון מאז המחזור ה-15 ובכך איבדו את המקום הראשון, רגע לפני משחק העונה.

בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק המרכזי כאשר מכבי תל אביב אירחה את הפועל באר שבע. בדקה ה-42 ניק בלקמן העלה את המארחים ליתרון מנגיחה מדויקת לשער, אחרי הגבהה נהדרת של אילון אלמוג. בדקה ה-56 בלקמן השלים צמד, כאשר כבש מבעיטה נוחה מתוך הרחבה וקירב את הצהובים לניצחון. כעבור רבע שעה האדומים מהנגב הצליחו לצמק את התוצאה, היה זה שגיב יחזקאל שכבש מכדור חוזר אחרי הדיפה לא טובה של דניאל טטנבאום. המארחים רשמו משחק 19 ברציפות ללא הפסד בליגה ועלו למקום הראשון בטבלה.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה