נוף הגליל וירושלים עם ניצחונות בצמרת

שתי הראשונות ניצלו מעידות של קבוצות הצמרת האחרות כדי לבסס את מעמדן בפסגה

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה בליגה הלאומית, עם כל שמונת המשחקים ששוחקו במקביל בשעה 15:00. השנייה בטבלה, הפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ אצל השלישית, סקציה נס ציונה. בדקה ה-62, עידן שמש כבש את שערו ה-15 העונה, כאשר בעט בעיטה חופשית מדויקת לפינתו הימנית של השער של אוסטין אג'ידה. כעבור חמש דקות האדומים הכפילו את יתרונם, אחרי מהלך קבוצתי מרהיב, שבסיומו מסירת עקב נפלאה של מאוריסיו מצא את גיא בדש, שכבש מקרוב פנימה. בעקבות הניצחון הירושלמים הגדילו את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות. במקביל, המוליכה הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל אום אל פאחם וניצחה 0-1 משער ניצחון של והיב חביבאללה בדקה ה-11. הניצחון השאיר את הפועל נוף הגליל בפסגה, בזמן שאום אל פאחם רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום.

במפגש נוסף, נועלת הטבלה, הפועל פתח תקווה אירחה את בית"ר תל אביב בת ים באצטדיון המושבה. בדקה השמינית המלאבסים עלו ליתרון, כאשר נגיחה קשתית של טרנס טיסדל מהקצה השמאלי של הרחבה, עברה מעל כולם ונכנסה לרשת. כעבור עשר דקות המארחים הכפילו את יתרונם, מנגיחה מקרוב של נפתלי בלאי אחרי כדור קרן. בדקה ה-49, מלך שערי הליגה, יניב מזרחי, צמצם את התוצאה, אחרי בעיטת עונשין מדויקת מ-11 מטרים. בסיום, פתח תקווה עם שלוש נקודות חשובות צמצמה את הפער לארבע נקודות בלבד מהמקום בו הולכים למבחנים.

הדרמה של המחזור התקיימה במשחק בין הפועל רמת גן אסי ומכבי אחי נצרת. ארבע דקות לסיום, מיקו ממן כבש שער יתרון לאורדונים אחרי בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. כעבור שתי דקות, אחי נצרת השוותה את התוצאה, אחרי שכדור קרן מצא את ראשו של ניב שראל שנגח פנימה. ארבע דקות בתוספת הזמן, ממן השלים צמד דרמטי והחזיר את היתרון לאדומים. בסיום, רמת גן הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון מהמקום השמיני על חשבון אחי נצרת, שתאלץ לבלות את המחזורים הבאים בפלייאוף התחתון.

יתר תוצאות משחקי המחזור ה-30 בלאומית לפניכם:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של הפועל ירושלים

הוסיפו תגובה