מכבי חיפה צמצמה את הפער מהפסגה בחזרה

הירוקים הגיעו ל-50 שערי זכות העונה בניצחון על בני יהודה. בית"ר עשתה מהפך מול כפ"ס, תיקו בין פ"ת לב"ש

הערב הושלם המחזור ה-25 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך. המשחק הראשון לערב זה החל בשעה 20:00 והפגיש את מכבי פתח תקווה והפועל באר שבע באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות נאבקות על המקום בפלייאוף העליון, אך לא הצליחו להגיע להכרעה ביניהן והקרב שלהן על הכרטיס לחלק העליון יגיע לסופו במחזור הבא, כאשר אף אחת מהן לא הצליחה להבטיחה את מקומה שם כבר הערב.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, יצא לדרך גם המפגש בין בית"ר ירושלים להפועל כפר סבא באצטדיון טדי. כבר כעבור שש דקות מהפתיחה הירוקים עלו על לוח התוצאות, לאחר שהכדור הגיע אל טימוטי מוזי בתוך הרחבה והוא בעט אותו שטוח וחזק פנימה. בדקה ה-40 נשרק פנדל לטובת הצהובים, אלירן עטר ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה, כבש והשווה את התוצאה. שש דקות לסיום, דוד דגו, שנכנס קודם לכן כמחליף, סיים התקפה מתפרצת של המארחים ברשת, השלים מהפך ראשון של בית"ר העונה והשאיר אותה בתמונת המאבק על המקום בפלייאוף העליון.

בשעה 20:45 החל המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש באצטדיון בלומפילד את בני יהודה תל אביב ומכבי חיפה. אחרי מחצית ראשונה פחות טובה, הירוקים התעוררו עם פתיחת החצי השני – זה התחיל בדקה ה-53, כשעומר אצילי מצא עם כדור נפלא את הראש של נטע לביא והקפטן נגח טוב פנימה. תשע דקות נוספות חלפו, סאן מנחם כבש מקרוב והפך את האורחת לקבוצה הראשונה העונה שהצליחה להגיע ל-50 שערי זכות. בסיום, החיפאים יצאו עם שלוש הנקודות, צמצמו את הפער מהפסגה בחזרה לנקודה אחת בלבד והותירו את הכתומים במקום האחרון בטבלה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה