ניצחון עשירי ברציפות למכבי ת"א

הצהובים גברו על ק"ש בחוץ והבטיחו שבוע נוסף בפסגה. נצחונות גם לסכנין וחדרה, תיקו בין הפועל חיפה לאשדוד

הערב נפתח המחזור ה-25 והלפני אחרון של העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך, עם ארבעה משחקים. בשעה 15:00 הוציא אותו לדרך המפגש בין הפועל תל אביב לבני סכנין באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-22 איהאב גנאים עלה מעל כולם לכדור קרן כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את האורחים ליתרון. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, אוראל גרינפלד שלף לעברו של רז שלמה כרטיס צהוב שני ואדום והמארחים נותרו בעשרה שחקנים, מה שהקשה בהמשך על נסיונות החזרה שלהם למשחק וסכנין רשמה בסיום ניצחון חשוב, שהעלה אותה מעל הקו האדום.

בשעה 15:45 החל משחק נוסף, בו מכבי נתניה אירחה את הפועל חדרה. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, גוסטבו מרמנטיני הכניס אל לירן רוטמן כדור עומק פשוט נפלא והאחרון לא התבלבל מקרוב וכבש את שער היתרון של האורחים. במחצית השנייה היהלומים לחצו על מנת לחזור למשחק, אך לא הצליחו למצוא את רשת שערו של רובי לבקוביץ' ובכך הפכו ללא תלויים בעצמם במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה בשבוע הבא.

במפגש נוסף, הפועל חיפה אירחה את מ.ס. אשדוד באצטדיון סמי עופר. הדרומיים פתחו בסערה: בדקה ה-12 חמודי כנעאן השלים מהלך קבוצתי טוב עם הכנסת כדור לפהאד באיו, שהמשיך פנימה והעלה אותם ליתרון. שלוש דקות בלבד חלפו משער היתרון וכנעאן הוסיף עוד בישול למאזנו, כשהגביה כדור קרן ודין דוד התמקם מצוין כדי לנגוח אותו פנימה ולהכפיל את היתרון של האורחים. המארחים לא אמרו נואש – בדקה ה-28 ניסו קפילוטו כבש בנגיחה וצימק את התוצאה. עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק, איתי בוגנים כבש שער שוויון לזכות החיפאים וקבע חלוקת נקודות בסיום, מה שלא הפריע לאשדוד להבטיח בכך את מקומה בפלייאוף העליון כבר הערב.

במשחק האחרון לערב זה, הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי תל אביב. בדקה ה-31 דור פרץ נשלח קדימה באגף ימין, זיהה שדזיוגאס ברטקוס נמצא מחוץ לשער והקפיץ מעליו באומנות, בדרך ליתרון של האורחים. בדקה ה-35, יואב הופמייסטר ביצע עבירה שהקנתה לו כרטיס צהוב שני והוא הורחק עם כרטיס אדום. עשר דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, נאאל עודה הצביע על הנקודה הלבנה ופסק על כדור עונשין מ-11 מטר לזכות הצהובים. מתן חוזז היה מי שניגש אל הבעיטה, דייק והכפיל את היתרון. בסיום, האלופה רשמה ניצחון ליגה עשירי ברציפות והבטיחה לעצמה את המקום בפסגה לשבוע נוסף לפחות. הצפוניים מנגד, ילחמו על המקום בפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה