בני יהודה עלתה למקום הראשון בטבלה

משחק גדול של אלירן עטר סידר לבני יהודה ת''א ניצחון על בית''ר ת''א, תיקו בין כפר קאסם לאום אל פאחם, מהפך לרעננה על רמה''ש

היום יצא לדרך המחזור ה-18 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים היום ועוד שלושה ביום שני. במוקד, בני יהודה ת"א אירחה את בית"ר ת"א בת ים באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-38 הדיפה לא טובה של השוער הגיע אל אלירן עטר שכבש בבעיטה ישירה לרשת. בדקה ה-50 עטר השלים צמד, כשכבש בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה אל הקורה ופנימה. בדקה ה-90 בני יהודה כבשה את השער השלישי, כשעטר מסר לאלמוג בוזגלו שכבש מול שער ריק. בסיום הכתומים השלימו משחק ליגה עשירי ברציפות ללא הפסד והם עם 30 נקודות במקום הראשון בטבלה.

במשחק נוסף, הפועל אום אל פאחם השלישית בטבלה התארחה אצל הראשונה מ.ס כפר קאסם באצטדיון המושבה, בדקה ה-47 האורחת עלתה ליתרון, אחרי שניב סרדל בעט מתוך הרחבה בעיטה שטוחה ומדויקת פנימה. בדקה ה-73 כפר קאסם מצאה את השווין מסירת עומק הגיעה אל סאמר מרעב, שכבש בנגיעה אחת. בסיום, הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, כשאום אל פאחם במקום הרביעי עם 29 נקודות. במקביל, הפועל רעננה אירחה הפועל ניר רמת השרון באצטדיון רמת גן. בדקה ה-51 אליאור משעלי כבש את השער השישי שלו ברציפות והעלה את האורחים ליתרון חשוב. בדקה ה-58 בן אז'ובל איזן את התוצאה עם פנדל מדויק לפינה השמאלית. בדקה ה-69 אז'ובל השלים צמד, כשהגיע לכדור רוחב ובעט בנגיעה לרשת. בעקבות הניצחון, רעננה עלתה למקום התשיעי והיא עם 23 נקודות.

לכל תוצאות המחזור ה-18 בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בני יהודה

הוסיפו תגובה