ניצחון דרמטי להפועל ת"א על מכבי פ"ת

שער דרמטי של יואב תומר סידר לאדומים שלוש נקודות נגד נועלת הטבלה, תיקו ללא שערים בין מכבי נתניה ובית''ר ירושלים

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-16 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-71 אושר דוידה העלה את האדומים ליתרון עם שער מרהיב, כשעבר שלושה שחקנים ואת השוער וגלגל פנימה מול שער חשוף. כעבור חמש דקות הכחולים חזרו למשחק, היה זה לאמק בנדה שכבש מתוך הרחבה. עמוק בתוך תוספת הזמן, כדור חופשי של התל אביבים מצא את ראשו של יואב תומר, שנגח פנימה את השער הניצחון הדרמטי. בסיום האורחת רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, מנגד המלאבסים ציינו הפסד ליגה חמישי ברציפות והם במקום האחרון בטבלה.

בשעה 17:30 יצא לדרך המשחק בין הפועל קריית שמונה לבין הפועל חיפה באצטדיון קריית שמונה. בדקה ה-14 רועי קהת העלה את המארחת ליתרון בבעיטת יעף מדהימה מתוך הרחבה. ארבע דקות לפני סיום המחצית הראשונה, האדומים הצליחו להשוות, כשאלן אוז'בולט עבר את השומר שלו ובעט מדויק לרשת. בדקה ה-62 האורחים השלימו את המהפך, כאשר נס זמיר הגיע לכדור נוח ברחבה ובעט מהאוויר פנימה. שבע דקות אחר כך, מסירת רוחב של מוחמד שכר מצאה את איתמר שבירו פנוי והחלוץ סיים פנימה. בסיום, הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות בפעם השנייה העונה.

במשחק נוסף, הפועל ירושלים אירחה את הפועל חדרה באצטדיון טדי. בדקה ה-33 החדרתים עלו ליתרון, אחרי שהגבהה לרחבה פגשה את ראשו של גיא חדידה ונכנסה לרשת שערו. בדקה ה-43 אותו חדידה הצליח לאזן את התוצאה, שעלה הכי גבוה כדי לנגוח את הכדור אל הרשת. במהלך המחצית השנייה, שתי הקבוצות ראו את הכרטיס האדום, אצל המארחת זה היה גיא חדידה שיצא בכרטיס צהוב שני בדקה ה-74, בצד השני עידו לוי קיבל גם הוא את הצהוב השני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקה ה-88. בסיום, הקבוצות נפרדו בתיקו, שהאורחת רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

במשחק שסגר את ערב זה, נפגשו מכבי נתניה ובית"ר ירושלים באצטדיון נתניה. על אף המצבים הרבים, שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת ונפרדו בתיקו ללא שערים. הנתנייתים רשמו משחק ליגה רביעי ללא הפסד, כשבשלושת האחרונים הם גם לא ספגו.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה