ניצחון למכבי ת"א בב"ש

שער נהדר של בן חיים הספיק לאלופה. נצחונות גם להפועל חיפה וחדרה

הערב שוחקו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-18 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:00 החל הראשון מביניהם, שהפגיש באצטדיון בלומפילד את בני יהודה תל אביב והפועל חיפה. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה, חנן ממן שלח קדימה את וויליאם אגאדה והחלוץ בעט כדור שבדרך הוסט ונכנס פנימה. בדקה ה-73 הכדור הורחק מרחבת הכתומים, לירן סרדל התחבר אליו נפלא כ-20 מטרים מהשער ובנגיעה כבש שער נפלא. בסיום, האדומים קטעו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, בעוד המארחים השלימו משחק עשירי ללא ניצחון, הרצף הארוך ביותר שלהם מאז עונת 13/14.

בשעה 19:30 יצא לדרך גם המשחק השני, שהפגיש את בני סכנין והפועל חדרה באצטדיון דוחא. בדקה ה-38 האורחים יצאו למתפרצת מהירה, הכדור הגיע אל מקסים פלקושצ'נקו, שמול מחמוד קנדיל לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת. בדקה ה-53 החדרתיים הפעילו על הגנת המארחים לחץ שהוביל לחטיפת הכדור, שובל גוזלן דהר איתו קדימה והכפיל את היתרון של קבוצתו עם שער משלו. לחדרה ארבעה נצחונות העונה, שניים מהם מול סכנין.

המפגש האחרון לערב זה החל ב-20:45 ובו הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את מכבי תל אביב למשחק המרכזי של המחזור. שש דקות לסיום המחצית הראשונה, מתן חוזז פרץ באגף שמאל, העביר כדור לאמצע, טל בן חיים הגיע אליו ובנגיעה סובב נפלא לפינת השער של אוהד לויטה, בדרך ליתרון של הצהובים. השער של בן חיים הספיק בסופו של דבר לאורחים כדי לנצח ולצאת עם שלוש הנקודות, שהחזירו אותה למרחק של חמש נקודות מהמוליכה מכבי חיפה.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה