מכבי ת"א צמצמה את הפער מהפסגה

האלופה ניצחה את המוליכה עם שער דרמטי בתוספת הזמן. נצחונות גם לאשדוד ונתניה

הערב התקיימו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-17 של ליגת הבורסה לניירות ערך. במוקדם מביניהם, אירחה מ.ס. אשדוד את בני יהודה תל אביב באצטדיון הי"א. בדקה ה-25 דין דוד כבש בנגיחה והעלה את המארחים ליתרון. בדקה ה-57 פהאד באיו כבש והכפיל את היתרון. שלוש דקות נוספות חלפו, חמודי כנעאן נשלח קדימה, הוסיף שער משלו והמשיך את החגיגה של הדרומיים, אותה חתם יעקב בריהון, עם שער בדקה ה-82. עוד לפני הסיום, מוחמד גאדיר ספג כרטיס אדום והורחק.

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו אירחה הפועל כפר סבא את מכבי נתניה באצטדיון המושבה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, חן עזרא הכניס כדור נפלא לקוואן פרייטר, שהקפיץ באומנות מעל איתמר ישראלי והעלה את היהלומים ליתרון. הצהובים הצליחו לשמור על התוצאה כך לאורך כל המחצית השניה ורשמו ניצחון חוץ שני ברציפות בסיום.

בשעה 20:45 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש את מכבי תל אביב ומכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. לאחר 18 דקות של משחק, כדור שהוכנס לרחבת המארחים פגע באיתי שכטר, לאחר מכן בשחר פיבן ומשם התגלגל לרשת. יתרון של האורחים. שלוש דקות בלבד חלפו, מתן חוזז הגביה כדור מאגף ימין, מצא את טל בן חיים והחלוץ כבש בנגיעה את שער השוויון.

במחצית השניה הקצב מעט ירד, אך הדרמה הגיעה בתוספת הזמן – אייל גולסה שלח כדור נהדר אל מתן חוזז, שעצר אותו טוב, עבר את טאלב טוואטחה, וכאשר חלף גם על פני בוגדאן פלאניץ', בלם הירוקים הכשיל אותו ואוראל גרינפלד הצביע על הנקודה הלבנה. אלכסנדר פשיץ' היה מי שניגש לבעוט את הפנדל של הצהובים, דייק והעניק להם ניצחון שצמצם את הפער מהמוליכה לחמש נקודות.

הוסיפו תגובה