נצחונות למכבי ת"א ומכבי חיפה

רגע לפני המפגש בין שתי הראשונות ביום רביעי, שתיהן עשו את העבודה והפער בפסגה נותר שמונה נקודות

היום חזרה ליגת הבורסה לניירות ערך לאחר הפגרה שנכפתה בעקבות הסגר וחמישה משחקים פתחו את המחזור ה-16 במסגרתה. בשעה 15:00 החל המוקדם מביניהם, שהפגיש את הפועל תל אביב והפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-21 נשרק פנדל לזכות המארחים, עומרי אלטמן ניגש אל הבעיטה, דייק והעלה אותם ליתרון. עשר דקות נוספות חלפו, שוב כדור עונשין מ-11 מטר לזכות התל אביביים, שוב אלטמן בעט ושוב הוא מצא את הרשת. עדיין בתוך המחצית הראשונה, פנדל נוסף נשרק, הפעם לזכות האורחים. חנן ממן היה הבועט מצידם, גם הוא דייק וצמצם את הפיגור של קבוצתו לפני ההפסקה. בדקה ה-78 דור מלול מסר לרז שטיין שהיה בתוך הרחבה, החלוץ עצר, הסתובב ובנגיעה אחת נוספת שלח כדור נהדר לפינת השער וקבע שוויון. זהו המפגש השמיני ברציפות בין הקבוצות בו הפועל ת"א לא מצליחה לנצח.

משחק נוסף יצא לדרך בשעה 17:00, בו מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את מ.ס אשדוד. כרבע שעה מהפתיחה, מוסא בגאיוקו נגח את הכדור קדימה, שגיב יחזקאל מצא את עצמו לבד מול אריק ינקו ובאלגנטיות הקפיץ מעליו, בדרך לשער יתרון של האורחים. שבע דקות נוספות חלפו והמלאבסים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר, אותו תירגם ארמנדו קופר לשער שוויון. בתוך תוספת הזמן של המשחק, המארחים יצאו למתפרצת מהירה, אותה סיים ליאל עבדה בנגיחה מדויקת פנימה, שהעניקה להם את הניצחון בסיום.

במשחק נוסף שהתקיים הערב, אירחה הפועל קריית שמונה את בית"ר ירושלים. שתי דקות בלבד מהפתיחה, הצהובים יצאו להתקפה, עלי מוחמד שחרר את הכדור קדימה ונכנס לתוך הרחבה, שי קונסטנטין זיהה אותו והגביה כדור מצוין, אותו נגח מוחמד פנימה. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה, ירדן שועה קבע את תוצאת המשחק עם שער יפה משלו והאורחים חיברו שני נצחונות רצופים בפעם הראשונה העונה.

בשעה 20:00 יצא לדרך המפגש בין מכבי חיפה לבני סכנין באצטדיון סמי עופר. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, מהלך נפלא של דולב חזיזה הסתיים בבישול לסאן מנחם, שבנגיחה כבש את שער היתרון של הירוקים. בדקה ה-71, מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה ניגש לבעוט כדור עונשין מ-11 מטר, כבש והכפיל את היתרון של קבוצתו. עמוק בתוך תוספת הזמן, חזיזה הוסיף לבישול שלו גם שער, כאשר כבש גם כן מהנקודה הלבנה והחיפאים דאגו לשמור על פער שמונה הנקודות שלהם מהשניה בטבלה, מכבי תל אביב, רגע לפני המפגש ביניהן ביום רביעי.

בשעה 20:45 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש את מכבי נתניה ומכבי תל אביב באצטדיונם של היהלומים. בדקה ה-24, מהלך קבוצתי מצוין של האורחים הסתיים בבישול של איתי שכטר ליונתן כהן, שמכ-16 מטרים בעט שטוח ומדויק לפינת שערו של דני עמוס. בדקה ה-38 דניאל טננבאום שלח כדור ארוך עד לדור פרץ, שסיים נהדר מול עמוס והכפיל את היתרון. בדקה ה-79 הגיע עוד מהלך קבוצתי נפלא של האורחים, שהפעם הסתיים בשער של המחליף אדוארדו גררו, אחרי בישול של מתן חוזז. תשע דקות לסיום, קוואן פרייטר צימק עם שער לזכות היהלומים, אבל זה היה מאוחר מדי והתל אביביים יצאו עם הנקודות.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה