תיקו שני העונה בין מכבי ת"א לבני יהודה

האלופה פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מהפסגה. נצחונות לכפ"ס ואשדוד

הערב הושלם המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושת המשחקים שנותרו במסגרתו. בשעה 19:00 החל הראשון, בו אירחה הפועל כפר סבא את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. בדקה ה-57 אמאדו סוקונה קיבל כדור בתוך הרחבה, פינה לעצמו שטח לבעיטה ושלח כדור שטוח וחזק פנימה, כדי להעלות את הירוקים ליתרון. שתי דקות לסיום המשחק, עומר פדידה סיים מצוין התקפה מתפרצת מהירה של המארחים עם שער שהכפיל את היתרון שלהם וגם קבע את תוצאת הסיום.

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו מ.ס. אשדוד אירחה את הפועל תל אביב באצטדיון הי"א. פחות מארבע דקות חלפו משריקת הפתיחה והאורחים עלו ליתרון, בזכות נגיחה מדויקת של גיל יצחק, אחרי הגבהה טובה של אושר דוידה. התגובה של המארחים לא איחרה לבוא וכעבור כעשר דקות פהאד באיו השווה את התוצאה, כשהגיע טוב לכדור רוחב של שגיב יחזקאל ומקרוב בעט פנימה. דקה לסיום המחצית הראשונה, אשדוד השלימה את המהפך, כשרועי גורדנה הגיע לכדור חוזר, כבש מקרוב וחתם מהפך שני העונה של הדרומיים.

במשחק האחרון לערב זה, מכבי תל אביב אירחה את בני יהודה תל אביב באצטדיון בלומפילד. כמו גם במפגש בין השתיים בסיבוב הקודם, גם הפעם הן נפרדו בחלוקת נקודות, מה שניפץ את התקוות של הצהובים לצמצם את הפער מהפסגה לשש נקודות ועצר רצף של שלושה נצחונות שלהם. הכתומים מנגד, השלימו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה