ניצחון שמיני רצוף למכבי חיפה

שער של שרי הספיק לירוקים. ניצחון גם לב"ש, תיקו בין הפועל ת"א לכפ"ס ובין בית"ר להפועל חיפה

היום נפתח המחזור ה-14 ואיתו גם הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, הפועל תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל כפר סבא. בדקה ה-22, אושר דוידה נשלח קדימה, השתחרר מהשומר שלו ובעט טוב פנימה, בדרך להעלות את המארחים ליתרון. לא חלפו יותר משלוש דקות והירוקים איזנו את התוצאה, אחרי שכדור קרן הגיע לאביב סולומון והמגן כבש מקרוב. בסיום, הקבוצות חילקו את הנקודות ונותרו שתיהן מתחת לקו האדום.

בשעה 17:20 החל משחק נוסף, בו אירחה המוליכה מכבי חיפה את הפועל חדרה באצטדיון סמי עופר. ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה, התקפה קבוצתית מצוינת של הירוקים הסתיימה בשער מקרוב של צ'רון שרי, שהיה גם היחיד במשחק והספיק להם כדי לרשום ניצחון שמיני ברציפות, דבר שהם לא עשו מאז עונת 09/10.

במשחק נוסף, מכבי נתניה אירחה את הפועל באר שבע. שבע דקות מהפתיחה, ז'וזווה קיבל כדור באגף ימין של הרחבה, חתך למרכז ובעט כדור שטוח וחזק, היישר לרשת שערו של דני עמוס. בהמשך, היהלומים לחצו על מנת לחזור למשחק, אך הם לא הצליחו ורשמו הפסד שלישי ברציפות בסיום. האדומים מנגד, ספרו ניצחון חוץ שלישי ברציפות.

במשחק האחרון לערב זה, בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את הפועל חיפה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, גל אראל מסר כדור מצוין אל רז שטיין, שמצד ימין של הרחבה בעט מדויק פנימה והעלה את האדומים ליתרון. ארבע דקות בתוך החלק השני של המשחק, כדור שהורחק מהגנת האורחים הגיע אל תמיר עדי, שהכין אותו לעצמו ושיגר בעיטה אדירה ישר לרשת. שוויון. בדרך ה-62 המהפך הושלם, לאחר שעידן ורד הגיע אל כדור בצד שמאל של הרחבה, הגביה ואלירן עטר נגח טוב פנימה. עשר דקות נוספות חלפו, ירדן שועה יצא למבצע אישי נהדר, אותו סיים בשער יפה שהגדיל את היתרון של המארחים. נגמר כאן? ממש לא. האורחים לא אמרו נואש וחנן ממן נכנס לפעולה – בדקה ה-77 עידו שחר הכניס לקשר כדור טוב ומול איתמר ניצן הוא לא התבלבל ושלח אותו לרשת. חמש דקות נוספות חלפו וממן כבש שער שככל הנראה יהיה מועמד לשער העונה: הוא רץ למרכז המגרש כדי לחטוף את הכדור מעלי מוחמד, התקדם איתו לכיוון השער ושיגר אותו עם טכניקה אדירה לקורה ופנימה. בסיום, הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות, בתום משחק פשוט נפלא.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה