נצחונות לב"ש וק"ש

הדרומיים גברו על בני יהודה בחוץ, הצפוניים על כפ"ס בבית. תיקו בין מכבי פ"ת וסכנין

הערב התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:00 החל הראשון, בו אירחה מכבי פתח תקווה את בני סכנין באצטדיון המושבה. אחרי שני נצחונות רצופים, המארחים נעצרו ורשמו תיקו מאופס שני העונה. מנגד, האדומים שמרו על רשת נקיה בפעם הרביעית בששת המשחקים האחרונים.

בשעה 19:45 החל משחק נוסף, שהפגיש את הפועל קריית שמונה והפועל כפר סבא באצטדיונם של הצפוניים. לאחר 13 דקות של משחק עידן נחמיאס כבר בנגיחה שער שהספיק למארחים כדי לקטוע רצף של חמישה הפסדים ולהשאיר את הירוקים עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 20:30 החל המשחק האחרון לערב זה, בו בני יהודה תל אביב אירחה את הפועל באר שבע. בדקה ה-69 מריאנו בריירו נגח מקרוב את הכדור פנימה והעלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-87, בזמן שהכתומים היו עסוקים בלצאת קדימה במטרה לחזור למשחק, האורחים יצאו למתפרצת מהירה, שהובילה את הכדור לרגליו של ז'וזווה, הפורטוגלי לא התבלבל מול עומר ניראון ובעט מדויק פנימה. בתוך תוספת הזמן של המשחק, המארחים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר, אך מתיאה ליוייץ' החמיץ בפעם השלישית ברציפות פנדל והתוצאה נותרה כפי שהיא עד לסיום.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה