מכבי חיפה הגדילה את הפער בפסגה

הירוקים חגגו בבית מול בני יהודה. נצחונות גם לחדרה והפועל חיפה

הערב נפתח המחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. במוקדם מביניהם, אירחה מ.ס. אשדוד את הפועל חיפה באצטדיון הי"א. המשחק היה בדרך להסתיים בחלוקת נקודות ללא שערים, אלא שארבע דקות לסיום הזמן החוקי, כדור שנהדף מהרמת קרן הגיע אל רוסלן ברסקי, שהמשיך אותו נהדר מהאוויר פנימה והעניק לאורחים נקודות חשובות במשחק החוץ הקשה הזה.

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו אירחה הפועל חדרה את מכבי נתניה. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, התקפה קבוצתית נהדרת של הצהובים הסתיימה בשער יתרון של יונס מלדה. לא חלפה דקה והתגובה של המארחים הגיעה, אחרי שגוסטבו מרמנטיני נשלח קדימה ובעט מדויק לפינת השער של דני עמוס. בדקה ה-70 גלעד אברמוב, שנכנס קודם לכן כמחליף, השלים את המהפך של האדומים וחתם משחק חמישי ברציפות שלהם ללא הפסד.

במשחק האחרון לערב זה, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את בני יהודה תל אביב למה שהיה גם המשחק המרכזי של המחזור. בדקה ה-37 גודסווי דוניו ניצל חוסר עירנות של דן מורי, חטף לו את הכדור וכבש את שער היתרון של הירוקים. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה, בוגדאן פלאניץ' בעט בנגיעה כדור שנהדף מבעיטה של מוחמד אבו פאני, כבש והכפיל את היתרון. שלוש דקות לסיום, צ'רון שרי כבש מהנקודה הלבנה וחתם את הניצחון של המארחים, שהגדילו את הפער בפסגה לתשע נקודות.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה