מכבי חיפה פתחה פער של 6 נק'

הירוקים גברו על השניה בטבלה, מכבי פ"ת, הרבה בזכות עצירת פנדל של ג'וש כהן בתוספת הזמן. ניצחון גם להפועל חיפה, תיקו בין חדרה לאשדוד ובין בני יהודה לנתניה

היום יצא לדרך המחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך, עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל כפר סבא. הירוקים פתחו טוב יותר, כאשר לאחר כעשרים דקות של משחק, לוואגה קיזיטו יצא קדימה, ראה שיש לו שטח פנוי לבעיטה ושלח כדור שטוח ומדויק פנימה. ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה, סער פדידה פרץ באגף ימין, העביר כדור לאמצע, נס זמיר השתלט עליו, השתחרר מהשומר שלו ובעט כדור נפלא לרשת. שוויון. בדקה ה-58 ג'ורג' פוצ'יבה הורחק משורות הירוקים, האדומים יצאו קדימה במטרה לנצל את היתרון המספרי ולאחר מספר ניסיונות חנן ממן עשה זאת, בתום מבצע אישי מצוין. בסיום, המהפך של החיפאים נשמר וכפ"ס יצאה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 17:20 יצא לדרך משחק נוסף, בו הפועל חדרה אירחה באצטדיון נתניה את מ.ס. אשדוד. שני השערים שנכבשו במשחק הגיעו בהפרש של חמש דקות בלבד – זה התחיל כעשר דקות מפתיחת המחצית השניה, כשמונטרי קמהני כבש מקרוב לזכות האורחים והעלה אותם ליתרון, והמשיך עם נגיחה מדויקת של עוביידה חאטב, שקבעה שוויון בסיום ואת הפעם הראשונה העונה שאשדוד מסיימת משחק ללא הכרעה.

בשעה 18:45 החל גם המפגש בין בני יהודה תל אביב למכבי נתניה, שהתקיים באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-24, מוחמד גאדיר התמקם מצוין כדי לנגוח כדור שהוגבה לעברו, שלח אותו לרשת והעלה את הכתומים ליתרון. שמונה דקות מתחילת החצי השני, גבי קניקובסקי שלח כדור נפלא על כ-70 מטר קדימה אל בן אז'ובל, שהשתלט עליו טוב ומול עומר ניראון לא התבלבל, בדרך לשער השוויון. בסיום, הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות, לכתומים היה זה תיקו ראשון אחרי 98 ימים ואילו לצהובים היה זה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

במפגש האחרון לערב זה, אירחה השניה בטבלה, מכבי פתח תקווה, את המוליכה, מכבי חיפה, לקרב צמרת באצטדיון המושבה. המשחק נפתח בסערה, כאשר כבר לאחר פחות מארבע דקות, נאור סבג נגח פנימה את שער היתרון של המלאבסים. הירוקים לא התרגשו וכעבור ארבע דקות נוספות ניקיטה רוקאביצה איזן את התוצאה, גם כן עם הראש. בדקה ה-79 המהפך של האורחים הושלם, כשדולב חזיזה כבש את השער השלישי בנגיחה במשחק הזה ועמוק בתוך תוספת הזמן הייתה למארחים הזדמנות נהדרת להשוות, כשפנדל נשרק לטובתם, אבל ג'וש כהן עצר את הבעיטה של ינון אליהו והעניק לחיפאים שלוש נקודות, שהגדילו את הפער שלהם בפסגה לשש.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה