חלוקת נקודות בין מכבי ת"א לנתניה

שני שערים לכל צד במשחק מצוין בבלומפילד. חדרה וב"ש סיימו בתוצאה זהה

הערב שוחקו שני משחקי השלמה נוספים מהמחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך. במוקדם מביניהם, אירחה הפועל חדרה את הפועל באר שבע באצטדיון נתניה. לאחר כרבע שעה של משחק, זו'זווה בעט לשער, רובי לבקוביץ' הדף את הכדור ואנתוני וראן היה במקום כדי לבעוט את הכדור החוזר פנימה ולהעלות את האורחים ליתרון. רבע שעה נוספת חלפה ושובל גוזלן חתם התקפה קבוצתית טובה של המארחים עם שער שוויון.

בדקה ה-67 נשרק פנדל לזכות החדרתיים, אוהד לויטה הצליח לעצור אותו אך השופט קבע שהוא יצא מקו השער מוקדם מדי ופסק בעיטה חוזרת. אל הפנדל השני ניגש גוזלן, אבל לויטה הנחוש עצר גם את הבעיטה שלו והתוצאה נותרה בעינה. כעבור עשר דקות, גלעד אברמוב כבש מקרוב והחזיר את היתרון לצד של המארחים. לקראת תום תשעים הדקות של המשחק, רותם חטואל כבש לזכות האורחים, השווה את התוצאה וב"ש הייתה קרובה גם להכריע את המשחק הזה עם שער שכבש איתמר שבירו רגע לפני שריקת הסיום, אבל לאחר בדיקת VAR הוא נפסל והקבוצות נפרדו בתיקו.

בשעה 20:45 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש באצטדיון בלומפילד את מכבי תל אביב ומכבי נתניה. בדקה ה-30 קוואן פרייטר קיבל כדור מחן עזרא על סף הרחבה, התנער מהשומר שלו ובעט מדויק פנימה את שער היתרון של האורחים. שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה, יונתן כהן קיבל הזדמנות להחזיר את המארחים למשחק, כשניגש לבעוט כדור עונשין מ-11 מטר, אבל דני עמוס זינק טוב והדף את הכדור שלו. חמש דקות נוספות חלפו והתקפה טובה של התל אביביים הסתיימה עם שער שוויון של אייל גולסה, שהחזיר אותם למשחק. בדקה ה-67 דולב אזולאי החזיר את היתרון לצד הנתנייתי, לאחר שכבש מקרוב כדור שהגיע אליו אחרי קרן, אבל בדקה ה-79 יונתן כהן כבש בנגיחה את השער האחרון במשחק הזה, שקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות בתום משחק מצוין.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה