נתניה גברה על פ"ת

היהלומים כבשו לראשונה אחרי 355 דקות. נצחונות גם לאשדוד וחדרה

הערב נפתח המחזור העשירי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. בשעה 15:00 יצא לדרך הראשון מביניהם, שהפגיש את הפועל כפר סבא ומ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. בדקה ה-23 מוסא בגאיוקו חתם התקפה קבוצתית יפה של האורחים עם השער היחיד במשחק והעניק להם ניצחון שני ברציפות. מנגד, הירוקים רשמו משחק שישי העונה ללא כיבוש שער.

בשעה 17:20 החל משחק נוסף, בו בני יהודה תל אביב אירחה את הפועל חדרה באצטדיון בלומפילד. לאחר כרבע שעה של משחק, שובל גוזלן נשלח קדימה ומול עומר ניראון לא התבלבל, בדרך לשער יתרון של האורחים. כשש דקות לסיום המחצית הראשונה, התקפה דומה של האדומים הסתיימה אותו הדבר, רק הפעם מרגליו של גוסטבו מרמנטיני, שהטעה את ניראון, עבר אותו וגלגל את הכדור פנימה. שתי דקות לפני הירידה להפסקה, גוזלן המשיך את החגיגה של חדרה והשלים צמד אישי עם שער נוסף. המחצית הראשונה הטובה של החדרתיים הספיקה להם כדי לנצח בסיום ולהנחיל לכתומים את ההפסד הגדול ביותר שלהם מאז דצמבר 2019.

המשחק האחרון לערב זה הפגיש את מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה באצטדיון רמת גן בשעה 19:50. כעבור עשר דקות של משחק, התקפה יפה של הצהובים הסתיימה בבעיטה מדויקת של אביב אברהם לרשת. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, נשרק פנדל לזכות היהלומים, יונס מלדה ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה, דייק והכפיל את היתרון. אל החצי השני של המשחק המלאבסים יצאו טוב יותר והצליחו לחזור, עם שערים של ליאל עבדה ואור בלוריאן בתוך תשע דקות בלבד, אך המילה האחרונה הייתה של המארחים, עם שער של חן עזרא שהעניק להם לבסוף את הניצחון.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה