נצחונות למכבי חיפה, סכנין ופ"ת

נפתח המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך. תיקו מאופס בין הפועל ת"א לנתניה

הערב נפתח המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. בשעה 15:00 יצא לדרך הראשון מביניהם, שהפגיש את הפועל קריית שמונה ומכבי חיפה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, בחצי השני הירוקים התעוררו – בדקה ה-72 דולב חזיזה סחט פנדל, ניגש בעצמו לבעוט אותו והעלה אותם ליתרון. ארבע דקות נוספות חלפו וכדור שניסה להכניס לאמצע צ'רון שרי פגע בעידן נחמיאס, נכנס פנימה והגדיל את היתרון של האורחים. שש דקות לסיום, מלך שערי הליגה, ניקיטה רוקאביצה, הוסיף שער נוסף למאזנו וחתם את הניצחון של החיפאים.

בשעה 17:20 החל משחק נוסף, בו מכבי פתח תקווה אירחה את בני יהודה תל אביב. ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה, שי מזור ספג כרטיס אדום והשאיר את הכתומים בעשרה שחקנים. המלאבסים היו נחושים לנצל את היתרון המספרי ולאחר שלאורך דקות ארוכות הם לא הצליחו, בתוך תוספת הזמן של המשחק זה הגיע, כשתאי בריבו המחליף כבש מתוך הרחבה, העניק להם את הניצחון ודאג שהם יבלו כמה ימים נוספים לפחות בפסגה.

הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את בני סכנין, במשחק שיצא לדרך בשעה 18:45. בדומה למשחק בפ"ת, גם כאן נשלף כרטיס אדום במחצית השניה, במקרה הזה מדובר היה בבן והבה, שהורחק בדקה ה-59 וגם האורחים ניצלו את היתרון המספרי שלהם – תחילה, אוסאמה חלאילה כבש בדקה ה-72 והעלה אותם ליתרון ובהמשך מוטי ברשצקי נשלח קדימה ומול רן קדוש לא התבלבל, בדרך להכפלת היתרון וקביעת תוצאת המשחק. סכנין עם שלושה נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם.

בשעה 19:50 יצא לדרך המשחק האחרון לערב זה, בו אירחה הפועל תל אביב את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד. לאורך רוב שלבי המשחק לא נרשמו מצבים מסוכנים למדי בשני הצדדים ובסיום הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ושתיהן השלימו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה