מחזור 12 בלאומית יוצא לדרך

נוף הגליל תנסה לשמור על מקומה בראש הטבלה, אכסאל ור"ג יקוו למעידה שלה

הערב (שלישי) יצא לדרך המחזור ה-12 בליגה הלאומית, עם שבעה מפגשים במסגרתו, כאשר מחר הוא יושלם עם המשחק השמיני והאחרון. במוקד, מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל, תנסה לשמור על מקומה בפסגה ומי שתנסה לעצור אותה בדרך לשם זו הפועל פתח תקווה מהתחתית, שתארח אותה באצטדיון המושבה. המלאבסים ספגו כבר שישה הפסדים עד כה העונה והם ינסו להימנע מהשביעי נגד הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה.

עוד באותה השעה, הפועל עימאד אכסאל תארח את בית"ר תל אביב בת ים. המארחים נמצאים במרחק של נקודה אחת בלבד מנוף הגליל והם יודעים שאם הם מעוניינים לנצל מעידה של המוליכה, הם חייבים לצאת עם כל הנקודות מהמפגש הקשה הזה ולנצל את התקופה הפחות טובה של האורחים. מי שעוד תנסה לארוב לחבורת הצמרת זו הפועל רמת גן אסי, שירדה מהפסגה בעקבות ההפסד במחזור האחרון והיא תארח מחר במשחק ההשלמה של המחזור את הפועל ראשון לציון המתאוששת, שאם תגבר על האורדונים במפגש הזה, היא תטפס מעליהם בטבלה.

במשחקים הנוספים שיתקיימו הערב, הפועל עכו תארח את הפועל ירושלים, סקציה נס ציונה את הפועל עפולה, הפועל אום אל פאחם תצא למשחק חוץ אצל מ.ס. כפר קאסם, מכבי אחי נצרת תשחק בביתה מול הפועל ניר רמת השרון והפועל כפר שלם תנסה להיחלץ מהמקום האחרון בו היא נמצאת כשתארח את הפועל רעננה.

תמונה ראשית: באדיבות הפועל נוף הגליל

הוסיפו תגובה