פ"ת טיפסה אל ראש הטבלה

המלאבסים גברו בבית על חדרה. נצחונות גם לסכנין ולבני יהודה

היום נפתח המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. במוקדם מביניהם, שיצא לדרך בשעה 15:00, אירחה מכבי פתח תקווה את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה, התקפה קבוצתית טובה של המארחים הגיע לרגליו של ארד בר, שמתוך הרחבה בעט שטוח וחזק פנימה. האדומים ניסו לחזור למשחק עד לסיום, אך בלא הצלחה, ובכך יצאו עם מאזן של נקודה בודדת בכל ארבעת משחקי החוץ שלהם העונה. המלאבסים מנגד, עלו, לפחות זמנית, לראש הטבלה.

בשעה 17:20 החל משחק נוסף, בו בני סכנין אירחה את מ.ס. אשדוד באצטדיון דוחא. בדקה ה-62, בירם כיאל, שהיה המצטיין על המגרש, הגביה כדור טוב לרחבה ואיהאב גנאים התמקם מצוין כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את המארחים ליתרון. סכנין הייתה נחושה לשמור על התוצאה כפי שהיא עד לשריקת הסיום והיא גם הצליחה, בדרך לרשום ניצחון בית ראשון העונה. האורחים לעומת זאת, ספגו את ההפסד השלישי שלהם בארבעה משחקי חוץ עד כה.

במשחק האחרון לערב זה, אירחה בני יהודה תל אביב את הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד בשעה 19:20. בדקה ה-66 מוחמד גאדיר נכנס כמחליף ואחרי שמונה דקות בלבד הצדיק את הכניסה שלו, כאשר התרומם מצוין לכדור קרן שהגביה מתיאה ליוייץ', נגח מדויק פנימה והעניק לכתומים את היתרון. גם בני יהודה, כמו קודמותיה בערב זה, הצליחו לשמור על היתרון הקטן עד לסיום, בו היא רשמה משחק רביעי העונה עם שמירה על שער נקי. מן העבר השני, האדומים ספרו משחק שלישי ברציפות ללא כיבוש שער.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי פ"ת

הוסיפו תגובה