ק"ש נותרה בלתי מנוצחת בפסגה

הצפוניים גברו על הפועל ת"א בבית. נצחונות גם לכפ"ס ולהפועל חיפה

הערב שוחקו שלושה משחקי השלמה במסגרת המחזור החמישי בליגת הבורסה לניירות ערך. הראשון מביניהם שיצא לדרך החל בשעה 18:00 והפגיש את הפועל חיפה ובני יהודה תל אביב באצטדיון סמי עופר. לאורך רוב שלבי המשחק היה נדמה שהקבוצות מגששות את דרכן ומתקשות להגיע למצבים ממשיים, אלא שבמחצית השנייה שש דקות בלבד הספיקו כדי לתת למשחק תפנית: זה התחיל עם שער בכורה של קייס גאנם במדי המארחים בליגה, שלוש דקות בלבד לאחר מכן נס זמיר כבש שער נהדר, אחרי שניער שני שחקני הגנה, וההכפיל את היתרון של האדומים. שלוש דקות נוספות חלפו וניב זריהן כבש שער מצמק עבור הכתומים, אך הם לא הצליחו לחזור למשחק בהמשך והחיפאים רשמו ניצחון שני ברציפות.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בסמי עופר, החל גם המפגש בין הפועל קריית שמונה להפועל תל אביב. הצפוניים רושמים פתיחת עונה נהדרת עד כה והם המשיכו אותה גם במשחק הזה, כששער עצמי של שי אייזן כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה הספיק להם כדי לאסוף ניצחון נוסף, להישאר בלתי מנוצחים ולשמור על המקום הראשון לעוד מספר ימים נוספים לפחות, תוך שהם סופרים מספר נקודות כפול מזה שהיה להם בשלב הזה בעונת האליפות שלהם.

בשעה 20:00 יצא לדרך המשחק האחרון לערב זה, שהפגיש באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא ומכבי חיפה. לאחר 22 דקות של משחק, עופרי ארד התמקם טוב לכדור קרן שהגיע לרחבה, נגח פנימה והעלה את האורחים ליתרון. עדיין בתוך המחצית הראשונה, ניקיטה רוקאביצה קיבל הזדמנות להכפיל את היתרון של החיפאים, כשניגש לבעוט פנדל, אך הוא מצא את מתן זלמנוביץ' עירני והתוצאה נשמרה כפי שהייתה. אל המחצית השנייה המארחים יצאו טוב יותר: כמה דקות בודדות מפתיחתה, קיזיטו נשלח קדימה, הצליח להשחרר מהשומר שלו וכבש שער שוויון. שתי דקות נוספות חלפו ועופרי ארד כבש שוב, אך הפעם לא בצד הנכון, והמהפך של כפ"ס הושלם. בדקה ה-70 המארחים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר וקיזיטו ניצל אותו כדי להשלים צמד ולהפוך את היתרון של קבוצתו למבטיח. עמוק בתוך תוספת הזמן, רוקאביצה הצליח למצוא את הרשת, אבל זה היה מאוחר מדי וחיפה רשמה הפסד שני ברציפות בסיום.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל ק"ש

הוסיפו תגובה