מחר: המחזור ה-10 בלאומית יצא לדרך

הפועל ירושלים תנסה להמשיך לטפס, ר"ג ואכסאל ישמרו על הפסגה?

מחר (שישי) יחל המחזור העשירי בליגה הלאומית, כאשר חמישה משחקים במסגרתו ישוחקו במקביל בשעה 15:00. במוקד משחקי שישי, יעמוד המפגש בין הפועל רמת גן אסי לבית"ר ת"א בת ים. האורדונים נמצאים כעת בפסגה והאורחים במרחק של שתי נקודות בלבד מהם. הבית"רים ינסו לצאת עם שלוש נקודות ממשחק החוץ הקשה ואולי אפילו לעלות לראש הטבלה.

מי שתנסה להישאר גם כן בפסגה זו הפועל עימאד אכסאל, לה מספר נקודות זהה לשל ר"ג והיא תארח את הפועל רעננה, שעדיין מנסה לפלס דרכה מהתחתית לכיוון צמרת הטבלה. במקביל, הפועל כפר שלם תחפש ניצחון ראשון בליגה הלאומית מאז עלתה אליה, כשתארח את הפועל פתח תקווה. בשני המשחקים הנוספים שיערכו באותה השעה, הפועל עכו תארח את הפועל ניר רמת השרון וסקציה נס ציונה את הפועל אום אל פאחם.

ביום שני יושלם המחזור עם שלושת המשחקים הנותרים, שיערכו בשעה 19:00. הפועל עפולה ומ.ס. כפר קאסם גם כן תחפשנה את ניצחון הבכורה שלהן העונה, כאשר הצפוניים יתארחו אצל מכבי אחי נצרת והאדומים יארחו את הפועל נוף הגליל, שמצידה תחפש לחזור למסלול הנצחונות ולשמור על מקומה בצמרת. במשחק השלישי, הפועל ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל ראשון לציון ותנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות.

צילום: באדיבות הפועל ירושלים

הוסיפו תגובה