נתניה חגגה מול כפ"ס, תיקו בין הפועל ת"א לבית"ר

המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך יצא לדרך, ניצחון לפ"ת, חלוקת נקודות בין ק"ש לחדרה

הערב יצא לדרך המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל חיפה באצטדיון המושבה. הכחולים פתחו טוב יותר וכבר לאחר 19 דקות של משחק, ליאל עבדה פרץ מצוין באגף ימין, השאיר טוב לתאי בריבו והאחרון העלה אותם ליתרון. בדקה ה-31, אלביס סאקי ראה את הכרטיס האדום והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. למרות החיסרון המספרי, פ"ת יצאה קדימה ובתום התקפה שלהם הכדור הגיע אל אור אינברום, שמול יסמין בוריץ' גלגל את הכדור פנימה והכפיל את היתרון. עד לסיום, המלאבסים הצליחו לשמור על היתרון, לחזור למסלול הנצחונות ולהשיג תשע נקודות מתוך 12 אפשריות. האדומים לעומת זאת, עדיין ללא ניצחון העונה.

בשעה 17:15 החל משחק נוסף, בו מכבי נתניה אירחה את הפועל כפר סבא. שלוש דקות בלבד מהפתיחה הספיקו למארחים כדי לעלות ליתרון, אחרי שהכדור הגיע אל חן עזרא בתוך הרחבה והקשר בעט בצורה חכמה לפינה הרחוקה. בדקה ה-37 התרומם יונס מלדה טוב לכדור שהוגבה לרחבה, נגח פנימה והכפיל את היתרון. שלוש דקות נוספות חלפו ועומרי גנדלמן עשה את אותו הדבר בדיוק והמשיך את החגיגה של הצהובים. דקות בודדות לאחר מכן, למק בנדה כבש שער נפלא לזכות היהלומים, אך השער נפסל לאחר בדיקת VAR. במחצית השניה המשחק נרגע ולמעט הרחקה של קפטן הירוקים, עומר פדידה, בדקה ה-76, לא נרשמו אירועים מיוחדים. בסיום, נתניה רשמה ניצחון שני ברציפות וחלפה על פני כפ"ס בטבלה בזכות הפרש שערים טוב יותר.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בנתניה, יצא לדרך גם המפגש בין הפועל קריית שמונה להפועל חדרה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והקבוצות ירדו לחדר ההלבשה בהפסקה בתיקו מאופס. עשר דקות מפתיחת החצי השני, מקסים פלקושצ'נקו קיבל את הכדור כעשרים מטר מהשער, השתחרר מהשומר שלו ובעט מדויק לפינת השער הימנית, בדרך ליתרון של האורחים. כשנדמה היה כבר שהחדרתיים בדרך לניצחון, הגיע גיא בן לולו ועל סף סיום המשחק כבש שער שוויון וקבע חלוקת נקודות.

בשעה 19:50 יצא לדרך המשחק האחרון לערב זה, שהפגיש את הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, נשרק פנדל לזכות האדומים, עומרי אלטמן ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה, דייק והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-59, הצהובים הגיעו עם הכדור לרחבת המארחים, אחרי שעבר בין כמה רגליים הוא מצא את עצמו אצל מיכאל אוחנה, שמקרוב בעט פנימה ואיזן את התוצאה. עד לסיום אף אחת מהקבוצות לא הצליחה למצוא שוב את הרשת והן נפרדו מהמפגש ביניהן ללא הכרעה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה