נחתם שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ WSC Sports

הטכנולוגיה, שפועלת בליגות הגדולות בעולם, מאפשרת יצירת וידאו בזמן אמת מבוסס על בינה מלאכותית. הפלטפורמה לניהול התוכן והפצתו תעשה ע״י חברת הטכנולוגיה Univ

שמחים וגאים להוציא לדרך את שיתוף הפעולה בין המנהלת לסטארט-אפ הישראלי WSC Sports, במסגרתו אנו והקבוצות נייצר וידאו בזמן אמת המבוסס על בינה מלאכותית. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת סרטונים תוך כדי המשחק בהתאם לסטטיסטיקה – דוגמת מסירות מפתח, דריבלים ובעיטות, כל זאת למען שיפור חוויית הצפייה.

חברת WSC Sports הוקמה ב-2011 והיא מספקת תוכן וידאו עבור 17 ענפי ספורט שונים. שיתופי הפעולה כוללים בין היתר גופים כמו ה-NBA, הבונדסליגה וה-MLS, לצד ענקיות התוכן WarnerMedia ,Bleacher Report ויורוספורט.

במנהלת שוקדים בימים האחרונים על הקמת פלטפורמת OTT (ספריית תוכן אינטרנטית – Over The Top), שתאפשר לאוהדי הקבוצות חווית צריכת תוכן ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי המשחקים ובסיומו. את הפלטפורמה עבור המנהלת פיתחה חברת הטכנולוגיה Univ שלה ניסיון רב בשוק הספורט-טק העולמי. 

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: ״כעת, עם חזרת המשחקים, ייהנו האוהדים ממוצר וידאו ברמה הכי גבוהה בעולם, כזה שנמצא בשימוש של הליגות הגדולות בעולם כמו הבונדסליגה וה-NBA, כל זה כאשר הוא מיוצר כאן ע"י שתי חברות ישראליות".

הוסיפו תגובה