מכבי ת"א הניפה את צלחת האליפות כשהיא בלתי מנוצחת

האלופה גברה בביתה על בית"ר ירושלים. מכבי חיפה הביסה את הפועל בדרבי, בני יהודה חגגה מול רעננה

הערב נפתח המחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון ובמקביל נחתם המחזור ה-34 של הפלייאוף העליון. בתחתון, הפועל רעננה ובני יהודה עלו למשחק האחרון של כל אחת מהן העונה. זה היה היום של דור ג'אן: כבר לאחר תשע דקות של משחק, החלוץ של הכתומים כבש את השער הראשון שלו במשחק. בדקה ה-29 הוא השלים צמד ולאחר ששי מזור הגדיל את היתרון של האורחים עם שער משלו, שבע דקות מפתיחת המחצית השניה, ג'אן הוסיף עוד שער בדקה ה-70 והפך לשחקן הראשון העונה בליגת הבורסה לניירות ערך שכבש שלושער. בזכות הניצחון, בני יהודה סיימה את הפלייאוף ללא הפסדים.

בשעה 20:30 יצאו לדרך גם משחקי הפלייאוף העליון, כאשר הפועל ומכבי חיפה נפגשו לדרבי הרביעי ביניהן העונה. הירוקים פתחו בסערה: ארבע דקות בלבד מהפתיחה, מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה כבש את השער הראשון במשחק והעלה אותם ליתרון. חמש דקות נוספות חלפו וסינטיהו סלליך הכפיל את היתרון. האורחים לא הורידו את הרגל מהגז ושוב רוקאביצה וסלליך כבשו, תוך שלוש דקות והשלימו צמד כל אחד. גם שער מצמק של יאקוב סילבסטר בדקה ה-70 לא הפריע לחגיגה של מכבי, שסיימה את הדרבי כמנצחת.

בשעה 21:00 החל המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את בית"ר ירושלים, למשחק ההכתרה שלה, בסופו הניפה את צלחת האליפות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך עם פתיחת החלק השני של המשחק, יונתן כהן נכנס כמחליף ובדקה ה-74 הצדיק את הכניסה שלו – הקשר הניף את הרגל מכ-20 מטר ושלח בעיטה לא חזקה, אך מדויקת, ישר לרשת של איתמר ניצן. התוצאה נשמרה כך עד לסיום והאלופה הגיעה אל טקס האליפות כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה.

הוסיפו תגובה