המחזור ה-26 בלאומית יחל מחר

קבוצות הצמרת ינסו לצמצם פערים לקראת הפלייאוף

חמישה משחקים יוציאו לדרך מחר (שישי) את המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. אחת הקבוצות החמות בליגה בתקופה האחרונה, בני סכנין, שרשמה השבוע ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים והתקרבה עד לארבע נקודות בלבד מהמקום השני, תתארח אצל הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה, במטרה להמשיך את המומנטום המצוין שלה והיא תקווה גם למעידה של הקבוצות שמעליה.

עוד באותה השעה, נועלת הטבלה הפועל עפולה תארח את הפועל נוף הגליל. המארחים מגלים התעוררות במחזורים האחרונים ורשמו שלושה משחקים ללא הפסד, ביניהם שני נצחונות רצופים, ויהיה מעניין לראות האם היא תצליח להמשיך ברצף החיובי הזה ולהשאיר לעצמה סיכוי לצאת מאיזור הסכנה לקראת הישורת האחרונה של העונה. במשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, הפועל עירוני אשקלון תנסה גם כן להיחלץ מהתחתית כשתארח את הפועל רמת גן אסי, הפועל עכו תצא למשחק חוץ באצטדיון גרונדמן מול הפועל ניר רמת השרון ובית"ר תל אביב בת ים תארח את הפועל רמת גן אסי.

שלושה משחקים יחתמו את המחזור ביום שני ובהם תשחקנה שלוש מתוך ארבעת הראשונות, במטרה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף העליון. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה תתארח אצל הפועל אום אל פאחם ותרצה לשמור על הפער בפסגה כמו שהוא ואולי אף להגדיל אותו, אחרי שחזר לעמוד על חמש נקודות. האדומים מנגד, בתקופה לא טובה, כשהם לא הצליחו לנצח בשלושת המשחקים האחרונים שלהם והמלאבסים ינסו לנצל את זה כדי לחזור עם הנקודות מהמפגש ביניהן.

במקביל, הפועל ראשון לציון תתייצב מהמקום השני למפגש חוץ מול הפועל בני לוד רכבת ותנסה לנצח, אחרי שהשיגה נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים שלה ונתנה לקבוצות שמתחתיה להתקרב. מי שתקווה למעידה של הכתומים זה הפועל קטמון ירושלים, שתתארח באותה השעה אצל מכבי אחי נצרת, כשהיא יודעת שאחרי לא מעט פעמים בהם איבדה נקודות ופספה הזדמנויות להישאר חלק מחבורת הצמרת ולהילחם על אחד משני הכרטיסים לליגת הבורסה לניירות ערך, כל איבוד נקודות נוסף יכול להיות מכריע עבורה בהמשך.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה