בית"ר ת"א הביסה את ראשל"צ, ניצחון לפ"ת

הכתומים נעצרו והתרחקו מהמוליכה, שניצחה את המשחק שלה. חגיגה של סכנין, שעלתה למקום השלישי על חשבון קטמון

המחזור ה-24 בלאומית השולם במלואו היום (שישי) עם שבעה מתוך שמונה משחקיו, אשר שוחקו במקביל. עוד לפני כן, אמש הוציא אותו לדרך המפגש בין בית"ר תל אביב בת ים להפועל ראשון לציון. הכתומים הגיעו למשחק מהמקום השני בטבלה ואחרי שצמצמו את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד ואילו המארחים הגיעו לאחר תבוסה 5-0 במחזור הקודם, אך זה לא הפריע להם כדי לחגוג הפעם: זה התחיל בדקה ה-31, כשאדוארדו גוררו סיים ברשת מהלך קבוצתי נהדר. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה, יהאב אל עביד כבש והכפיל את היתרון של הכחולים. האורחים לא הספיקו להתאושש והשלישי הגיע כעבור שלוש דקות בלבד – עידו שחם הקפיץ פנימה מצוין אל אמיר ברקוביץ' והאחרון בעט טוב פנימה. בדקה ה-73 המחליף זיא בוריס הוסיף שער משלו ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. 

מי שניצלה את ההפסד של ראשל"צ כדי לברוח זו מכבי פתח תקווה, שהתארחה את הפועל ניר רמת השרון. המלאבסים פתחו בסערה, כשכבר לאחר שמונה דקות עידו דוידוב כבש מכדור קרן שמצא אותו בתוך הרחבה. עשר דקות נוספות חלפו וליאל עבדה פרץ מאגף ימין, העביר רוחב למרכז ולידור כהן כבש והכפיל את היתרון של המוליכה. בדקה ה-70 נשרק פנדל לזכות האורחים, דור חוגי ניגש אל הבעיטה ודייק. ארבע דקות לסיום, ארד בר הוסיף שער משלו וחתם את הניצחון של פ"ת, שהגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות.

במקביל, בני סכנין התארחה אצל הפועל רמת גן אסי. בדקה ה-11, כדור קרן של האורחים מצא את סרי פלאח, שכבש מקרוב והעלה אותם ליתרון. במחצית השניה המשחק העלה הילוך: דקה בלבד מפתיחתה, כדור שנהדף הגיע לכיוונו של מהראן ראדי, שמהאוויר בעט שטוח וחזק פנימה. האורדונים לא ויתרו וכעבור 20 דקות עדן הרשקוביץ כבש לזכותם וצימק את התוצאה, אך זה היה היום של הצפוניים: בדקה ה-79 אמרי וולשמן הוסיף שער משלו והגדיל את היתרון, כעבור חמש דקות דור טוויטר כבר הפך את זה לתבוסה ובדקה ה-91 אוסמה חלאילה חתם את החגיגה שלהם עם שער מצוין, לאחר בישול נפלא של ראדי. סכנין ניצלה את התיקו שעשתה באותה השעה הפועל קטמון ירושלים כדי לחלוף על פניה בטבלה, בדרך אל המקום השלישי.

יתר התוצאות לפניכם:

צילום: מחלקת המדיה של בית"ר תל אביב בת ים

הוסיפו תגובה