בית"ר-מכבי חיפה במשחק המרכזי

המחזור ה-23 יפתח מחר: מכבי תל אביב תשמור על הפער? הירוקים מהכרמל יחפשו להישאר קרובים, הצהובים מהבירה ירצו להתאושש מההפסד לכפ"ס

מחר (שבת) יצא לדרך המחזור ה-23 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. בשעה 15:00 יחל הראשון מביניהם, שיפגיש את הפועל תל אביב והפועל קריית שמונה באצטדיון בלומפילד. האדומים יגיעו למפגש הזה אחרי התבוסה הקשה שספגו במשחק שלהם ביום שלישי ויקוו לחזור למסלול הנצחונות, על מנת אולי להצליח לחזור למקום בין שש הראשונות. הצפוניים מנגד, לא מצליחים לברוח מאיזור הסכנה ויודעים שכל איבוד נקודות עלול לקרב אותם לשם עוד יותר. מי שתרצה לנצל מעידה של ק"ש זו הפועל רעננה, שתארח ב-17:30 את מכבי נתניה. האדומים רחוקים שלוש נקודות מהקבוצה הצפונית והם ינסו לצמצם את הפער הזה. היהלומים יחפשו ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו, כדי להישאר בתמונת הפלייאוף העליון.

משחק נוסף יצא לדרך בשעה 18:30 ובו הפועל חדרה תארח את הפועל כפר סבא. שתי הקבוצות יגיעו למפגש ביניהן בכושר מצוין, כאשר לשתיהן שני נצחונות רצופים ויכולת מרשימה במשחקים האחרונים שלהן. המטרה של המארחים תהיה לשמור את מקומם בצמרת ואילו הירוקים, יקוו להמשיך לשמור מרחק מהתחתית. בשעה 19:50 תישרק שריקת הפתיחה למשחק האחרון ליום זה, בו הפועל חיפה תארח את מכבי תל אביב. שני נצחונות בשני המחזורים האחרונים קירבו את האדומים מהכרמל לכרטיס לפלייאוף העליון והם ינסו להוציא נקודות גם מהמפגש מול המוליכה, על מנת להשאיר את זה תלוי בעצמם. 

ביום ראשון, שני משחקים נוספים יתקיימו במסגרת המחזור. בשעה 19:00 יחל המפגש בין מ.ס. אשדוד לבני יהודה תל אביב. שתי נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות, כאשר כל אחת מהן רוצה לקחת חלק במאבקים על כרטיס לפלייאוף העליון וקרב מסקרן צפוי להתקיים ביניהן באצטדיון הי"א. מאוחר יותר, יתחיל המשחק הנוסף, בו הפועל באר שבע תארח את סקציה נס ציונה. שלוש תוצאות תיקו רצופות במאזנם של האדומים מהנגב, שיחפשו לקטוע את הרצף הזה לטובת ניצחון, בעוד הכתומים ינסו להשיג ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים, שיתן להם תקווה למאבקי ההישארות.

ביום שני בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק המרכזי, שיחתום את המחזור והוא יפגיש את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה באצטדיון טדי. פעמיים בתוך שלושה ימים הצהובים מהבירה הפסידו לאחר שהובילו ובכך הם איבדו גובה בצמרת. כעת, לקראת משחקי הפלייאוף, יש להם הזדמנות לצמצם את הפער מהקבוצה שממוקמת מעליהם בקרב הישיר ביניהן. הירוקים מהכרמל לא צפויים לעשות להם חיים קלים – השחקנים של מרקו בלבול מגיעים לאחר ניצחון מרשים מאוד במשחק האחרון שלהם, בו כבשו לא פחות מחמישה שערים והציגו יכולת נהדרת. החיפאים יודעים שבשלב זה, כל איבוד נקודות עלול לעזור למוליכה לברוח ולהתקרב לחריצת גורל האליפות.

הוסיפו תגובה