מכבי פ"ת תנסה לחזור לנצח

מחר יחל המחזור ה-23 בלאומית: ראשל"צ תרצה לשמור את הפער ואולי להגדיל אותו, קטמון תארוב למעידה של הכתומים

חמישה משחקים, אשר יתקיימו במקביל, יוציאו לדרך מחר (שישי) בשעה 15:00 את המחזור ה-23 בליגה הלאומית. המוליכה מכבי פתח תקווה, תארח באצטדיון המושבה את נועלת הטבלה הפועל עפולה. המלאבסים ספגו במשחק האחרון שלהם הפסד שלישי בחמישה משחקים והם יקוו לחזור למסלול הנצחונות היציב אליו התרגלו לפני כן, על מנת לשמור על הפער בפסגה כמו שהוא. האורחת מנגד, יודעת שכאשר לא פחות מעשר נקודות מפרידות בינה לבין חוף מבטחים – כל משחק מעתה הוא קריטי.

עוד באותה השעה, הפועל ראשון לציון תארח את הפועל רמת גן אסי והפועל קטמון ירושלים את הפועל ניר רמת השרון. בין הכתומים לאדומים מהבירה מפרידות כעת חמש נקודות והירושלמיים יחפשו לצמצם את הפער הזה עוד יותר, לקראת הישורת האחרונה של העונה. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, בני סכנין תנסה גם כן להתקרב לצמרת, כשתארח בדוחא את מכבי אחי נצרת ובית"ר תל אביב בת ים תתארח אצל הפועל נוף הגליל.

שלושה משחקים ישלימו את המחזור ביום שני בשעה 19:00. הפועל עירוני אשקלון, שממוקמת מתחת לקו האדום, רחוקה תשע נקודות מהקבוצה שמעליה והיא לא מצליחה להתאושש ממינוס תשע הנקודות איתו פתחה את העונה. כעת, היא תתארח אצל הפועל אום אל פאחם מהצמרת, כשכל נקודות יכולה להכריע את גורלה. הפועל בני לוד רכבת, שממוקמת גם כן בתחתית, תנסה להישאר רחוקה מאיזור הסכנה, כאשר תנסה להוציא נקודות ממפגש החוץ שלה מול מ.ס. כפר קאסם. במשחק הנוסף, הפועל עכו תארח את הפועל פתח תקווה.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה