ניצחון חמישי ברציפות להפועל ת"א

האדומים השלימו מהפך מול כפ"ס. גם מכבי ת"א ניצחה והגדילה לפחות זמנית את הפער

הפועל כפר סבא והפועל תל אביב פתחו עם המפגש ביניהן את המחזור ה-20 היום בשעה 15:00 באצטדיון המושבה. שמונה דקות בלבד מהפתיחה, בן רייכרט כבש בנגיחה את שער הבכורה שלו בשורות המארחת והעלה אותה ליתרון. האדומים לא איחרו להגיב, כאשר שבע דקות לאחר מכן עומרי אלטמן פרץ באגף שמאל, העביר כדור רוחב לאמצע ומוטי ברשצקי גלגל אותו פנימה. שוויון. על סף הירידה להפסקה, הירוקים איבדו את הראש ובתוך שתי דקות גם גרשון קופי וגם נועם גמון ראו את הכרטיס הצהוב השני והותירו את הקבוצה שלהם בתשעה שחקנים לקראת החצי השני של המשחק. האורחים עלו מהמחצית נחושים לנצל את היתרון המספרי וכעבור כרבע שעה הם גם עשו זאת, כאשר מאור בוזגלו השתלט על כדור חוזר, כבש מקרוב והשלים את המהפך. זו פעם שנייה העונה שהאדומים מצליחים לעשות מהפך בדרך לניצחון ובשני המקרים זה היה מול כפ"ס. חמישה נצחונות רצופים להפועל ת"א וצעד חשוב במסגרת המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל באר שבע. שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים משמעותיים לאורך רוב שלבי המשחק והאירוע הבולט הראשון שנרשם היה לא קשור לכדורגל לצערנו: מספר אוהדים קראו בקריאות גזעניות לעברם של שחקנים מסוימים ובעקבות כך המשחק הופסק. להלן התייחסות יו"ר המנהלת, ארז כלפון, לקריאות אלו: "אנו מגנים תופעה מכוערת זו! הקריאות הגזעניות והמכוערות מהסוג שהושמע ע"י חלק מאוהדי ב"ש במשחק היום הינן עבירה פלילית והן חייבות להיות מטופלות בחומרה רבה ע"י מערכת אכיפת החוק. נילחם בתופעה המכוערת הזו בכל הכח ולא נאפשר קריאות גזעניות במגרשי הכדורגל. אני קורא לרשויות החוק להחמיר את הענישה ומקווה שאותם עבריינים ייתפסו וישבו מאחורי סורג ובריח. מנהלת הליגות מחבקת את מרקוס דיניז וג’יימס אדני, שחקניה של ק"ש". חזרה למשחק עצמו – בתוך תוספת הזמן, עומר לקאו התמקם מצוין לכדור קרן של הצפוניים  ונגח לכיוון השער, אך אורן ביטון עם מספרת וירטואוזית הרחיק אותו מקו השער ושמר על התוצאה כפי שהיא. בסיום, חלוקת נקודות בין השתיים, כאשר הצפוניים השלימו שלושה משחקים ברציפות ללא כיבוש שער והאדומים נותרו עם ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים שלהם.

במשחק נוסף, הפועל חיפה אירחה את הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות סיפקו משחק מהנה, קצבי ומלא באירועים. מי שפתחה אותו טוב יותר הייתה האורחת, כאשר בדקה ה-33 יואב תומר כבש לזכותה והעלה אותה ליתרון. דקה לסיום המחצית הראשונה, עידו לוי הכפיל והוריד את רעננה להפסקה ביתרון מבטיח. למרות חלק ראשון מצוין, האורחים הלכו אחורה בשני ונענשו: בדקה ה-61 גיא משפתי צימק עם שער לזכות החיפאים ועשר דקות לאחר מכן יאקוב סילבסטר, שנכנס כמחליף והכניס קצב למשחק ההתקפה של קבוצתו, השלים את הקאמבק שלה עם שער בכורה במדיה. זהו תיקו ראשון של המארחים מאז המפגש מול הרעננים בסיבוב הקודם.

במפגש שנעל את יום המשחקים, המוליכה מכבי תל אביב אירחה את מ.ס. אשדוד מהתחתית. בדקה ה-34 עומר אצילי השתלט עם החזה על כדור שנהדף מרחבת האורחים ושלח בעיטה עוצמתית ושטוחה, היישר לקורת שערו של רועי משפתי ופנימה, בדרך ליתרון של האלופה. בדקה ה-77 השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטר, מי שניגש אל הבעיטה היה יונתן כהן, שדייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון של קבוצתו. עם כיבוש השער הזה, כהן הגיע ל-15 שערים ובישולים העונה (9 שערים ו-6 בישולים), שני רק לניקיטה רוקאביצה (16, 13 שערים ו-3 בישולים). בסיום, עוד ניצחון לצהובים-כחולים, שנותרו הקבוצה היחידה ללא הפסד העונה והגדילו, לפחות זמנית, את הפער בפסגה לשבע נקודות ממכבי חיפה השניה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה