עונה שנייה למיזם המוצלח

זמן מגרש – חווית כדורגל עם מפעל הפיס ממשיך לעונתו השנייה ומרחיב באופן משמעותי את כמות המשתתפים במיזם

המיזם המשותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות, במסגרתו מגיעים ילדים מיישובי הפריפריה לצפות במשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך, זכה להצלחה רבה בעונתו הראשונה ועקב כך סיכמו המנהלת ומפעל הפיס על הרחבתו בשנה הקרובה, כך שכמות הילדים שיגיעו לאצטדיונים בשנת 2020 תגדל מ–13,200 ילדים לכ-17,000.

במסגרת המיזם מגיעים הילדים באוטובוסים ממקום מגוריהם לאצטדיונים ואף זוכים כל אחד לחולצה, כריך ובקבוק שתייה. לאור שביעות הרצון מתפעול המיזם בשנה שעברה, החליטה מנהלת הליגות להתקשר גם השנה עם החברה למתנ"סים שתסייע בהיבטים הלוגיסטיים והארגוניים של המיזם. בנוסף להגעתם של הילדים לאצטדיונים, המועדונים יפרסמו את המיזם במהלך משחקי הליגה.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל חיפה

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לפגוש את הילדים במגרש ונרגשים מכמות המשתתפים בפרוייקט. מטרת המיזם היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור ההיענות המרשימה למיזם בשנה החולפת החלטנו להרחיב באופן משמעותי את כמות המשתתפים השנה כך שכל ילדי הפריפריה שירצו להנות מהחוויה יוכלו לעשות זאת. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס על אישור התכנית ולראשי הרשויות על שיתוף הפעולה". 

יו"ר המנהלת, ארז כלפון: "אני שמח וגאה שהפרויקט החברתי החשוב הזה, המביא את ילדי הפריפריה למשחקי כדורגל בפעם הראשונה בחייהם נחל הצלחה כבירה כל כך ועל ההחלטה של דירקטוריון הפיס בראשות היו"ר אביגדור יצחקי להמשיך את ההסכם המשותף. אני מקפיד לפגוש את הילדים במשחקי הליגה במהלך העונה ואני מקבל פידבקים נפלאים מהם, ומכתבי תודה שנשלחים אלינו אחרי החוויה של הביקור במשחק. אני מבקש להודות למפעל הפיס על הירתמותו למפעל חברתי חשוב זה".

צילום: ינון פוקס, בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה