חגיגה של ראשל"צ על נוף הגליל, קטמון התרחקה

מכבי פתח תקווה חזרה לנצח במשחקים שפתחו את המחזור ה-20 בלאומית

חמישה משחקים הוציאו היום לדרך את המחזור ה-20 של הליגה הלאומית בשעה 15:00. במוקד, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה התארחה אצל בית"ר תל אביב בת ים. בדקה ה-23 תומר לוי רץ קדימה באגף, העביר כדור למרכז ועידו דוידוב התמקם טוב כדי לכבוש בנגיעה ולהעלות את המלאבסים ליתרון. שלוש דקות בלבד חלפו והמארחים הצליחו לחזור למשחק, לאחר שנשרק פנדל לזכותם ועידו שחר ניצל אותו כדי לדייק מהנקודה הלבנה. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה, ליאל עבדה הרים כדור לרחבה ולידור כהן היה שם כדי לנגוח מקרוב ולהחזיר לאורחים את היתרון, שהחזיק עד לסיום והחזיר אותם למסלול הנצחונות אחרי שני הפסדים רצופים.

עוד באותה השעה, שתי הקבוצות שנאבקות בשלב זה על המקום השני ביניהן, הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים, שיחקו גם כן את המשחקים שלהן. הכתומים מעיר היין אירחו את הפועל נוף הגליל באצטדיון הברפלד. המשחק הזה היה כולו חגיגה אחת גדולה של גיל יצחק. החלוץ המצוין כבש לא פחות מארבעה שערים, כולם בנגיחה והוסיף לזה גם בישול למיקו ממן בדקה ה-36. כל זה השכיח כמובן את העובדה שהצפוניים היו אלו שעלו ראשונים ליתרון, משער של גיא דהן בדקה ה-26. בתווך, שוער נוף הגליל שגיא מלול נגע בכדור עם ידו מחוץ לרחבה וראה את הכרטיס האדום נשלף לעברו.

האדומים מהבירה לעומת זאת, לא הצליחו במשימה שלהם כשהתארחו באצטדיון המושבה אצל הפועל פתח תקווה ובכך נתנו לראשל"צ לפתוח עליהם פער של חמש נקודות. במשחק עצמו, אמאדו סוקונה, במשחק נהדר, כבש לזכות המלאבסים בדקה ה-21 והוסיף לזה בישול מצוין לעומר בוארון בדקה ה-39, שחתם את הניצחון של הכחולים.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה